ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chris

Een superleuk vooruitzicht! Morgen ben ik jarig, en ik weet nu al 1 cadeau dat ik ga krijgen :evil: (dit vanwege de afspraak die ervoor gemaakt moest worden).

Ik krijg een nieuw stuur voor in de 850 :eusa_dance: ;D
Het wordt het T-5R stuur, welke volgende week zaterdag wordt geplaatst bij Marc. Kan niet wachten...

Vanzelfsprekend zal ik hier een plaatje neerknallen.

Bumpertspuiten kan ik inmiddels ook van het lijstje schrappen :)

- Voorbumper spuiten (afspraak reeds gemaakt voor januari)
- Inbouw carkit
- Vervangen of opknappen van het leren stuur (nieuw op het lijstje)
- 3" DP
- Heldere koplampen
- Chipje
- Volans eronder (twijfel nu toch weer  maar dat is dan iets voor over een tijdje)

Chris

Het nieuwe stuur komt helaas pas rond 28 februari binnen :( Nog even in spanning wachten dus...

Taranis

Even een brutale vraag: wat ben je ongeveer kwijt voor dat nieuwe stuur? Mijne is ook versleten (complete buitenrand is te verdraaien)  :-\

Chris

#63
Citaat van: Taranis op 30-01-2008 20:43:14
Even een brutale vraag: wat ben je ongeveer kwijt voor dat nieuwe stuur? Mijne is ook versleten (complete buitenrand is te verdraaien)  :-\

Maakt helemaal niet uit dat je het vraagt, ik weet alleen niet wat het moet kosten... het is een cadeautje voor mijn verjaardag en ik heb niet naar de prijs gevraagd :angel:. Misschien hoor / merk ik dat bij ET nog wel. Je kan Marc ff een PB sturen, ik laat hem er dus bij ET in zetten.

Taranis


Chris


Black Magic

Citaat van: Taranis op 30-01-2008 20:43:14
Even een brutale vraag: wat ben je ongeveer kwijt voor dat nieuwe stuur? Mijne is ook versleten (complete buitenrand is te verdraaien)  :-\

Orgineel 4 spaaks lederen stuurwiel koste toen ik het een half jaar geleden vroeg 349euro ex. btw :o

Chris

Citaat van: Black Magic op 01-02-2008 19:04:58
Citaat van: Taranis op 30-01-2008 20:43:14
Even een brutale vraag: wat ben je ongeveer kwijt voor dat nieuwe stuur? Mijne is ook versleten (complete buitenrand is te verdraaien)  :-\

Orgineel 4 spaaks lederen stuurwiel koste toen ik het een half jaar geleden vroeg 349euro ex. btw :o

Half jaar geleden... met een beetje pech is het alweer meer :-\

Citaat van: Taranis op 30-01-2008 20:43:14
Even een brutale vraag: wat ben je ongeveer kwijt voor dat nieuwe stuur? Mijne is ook versleten (complete buitenrand is te verdraaien)  :-\

Heb jij ook gaatjes in je stuur zitten? Of zit hij alleen los? Ik heb eerder al een opmerking over mijn kapotte stuur gemaakt en kreeg toen de tip dat er voor iets van EUR 100,- reparatiesetjes zijn... ik ga even op zoek naar de website.

Taranis

Citaat van: Chris op 03-02-2008 20:27:39
Heb jij ook gaatjes in je stuur zitten? Of zit hij alleen los?

Geen gaatjes, alleen los...

Chris

Citaat van: Taranis op 03-02-2008 20:31:50
Citaat van: Chris op 03-02-2008 20:27:39
Heb jij ook gaatjes in je stuur zitten? Of zit hij alleen los?

Geen gaatjes, alleen los...

Daar helpt het niet voor. Ik zou als ik jou was een aantal sloperijen bellen, en kijken of je daar nog een blommig leren stuurtje vandaan kunt halen.

Chris

Zoals niemand ontgaan zal zijn was het vandaag eindelijk weereens heerlijk weer. Perfect om lekker buiten met de roffel bezig te zijn, en aansluitend een kleine photoshoot te houden...

Na mijn ritje door de sneeuw van 2 weken geleden kon de roffel wel een goede wasbeurt gebruiken. Hij heeft een behoorlijk jasje uit gedaan! :o Na het wassen ben ik ook gelijk maar aan het poetsen geslagen... ik was lekker op dreef, dus heb hem lekker in de was gezet (Turtle wax) 8)

Hier enkele actiefoto's en het resultaat. Niet de mooiste locatie voor een photoshoot, maar wel vol in de zon voor een mooie schittering!

















Misha

hahaha, ziet er goed uit hoor.
Volgende keer de onderzijde van de voorbumper niet vergeten...
;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

Citaat van: Misha op 10-02-2008 22:25:36
hahaha, ziet er goed uit hoor.
Volgende keer de onderzijde van de voorbumper niet vergeten...
;D

Dat komt (helaas) niet door mijn schoonmaakskills :eusa_shifty: ;D... Het is de schuld van verkeersdrempels :eusa_wall: en niet allemaal door eigen toedoen :eusa_doh:

BartusKN

Citaat van: Chris op 10-02-2008 22:31:32
Citaat van: Misha op 10-02-2008 22:25:36
hahaha, ziet er goed uit hoor.
Volgende keer de onderzijde van de voorbumper niet vergeten...
;D

Dat komt (helaas) niet door mijn schoonmaakskills :eusa_shifty: ;D... Het is de schuld van verkeersdrempels :eusa_wall: en niet allemaal door eigen toedoen :eusa_doh:

Leuk man ik zelf had ook deze zelfde planning. Mijn fotos komen morgen op mijne blog te staan nu even te moe ervoor.

ONTOPIC, Maare je zou die bumper toch al laten spuiten een paar weken terug ?? niet veel later dan de meeting what happend ? of verkeerd begrepen ?

Chris

Zoals ik in het versnellingsbak topic heb beschreven ging gisteravond ineens het storingslampje (knipperende oranje pijl) van de automatische bak branden. Gelukkig is er weinig aan de hand.. de auto rijdt weer en het knipperende pijltje is weg. Volgens Maikel is mijn schakelstandsensor aan zijn einde aan het raken, kortom.. komt wel goed ;D!

Naast dit minder prettige voorval op een zeer ongeschikt moment is er dit week ook nog iets waar ik me wel aan verheug heb, namelijk een pakketje van Volvo-Plaza! Leuke nieuwe feature op de roffelt. Ziet hier:





Ik ben er helemaal blij mee ;D