ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: )()()sT op 12-12-2010 12:43:36
;D

On-topic: MOOIE auto, die 2,5 Thor  :eusa_clap:

Dankje Joost!

Hij heeft me ook weer veilig en comfortabel teruggebracht naar het westen, kom nu net thuis :). Heb dan ook goed voor hem gezorgd met een lekker tankje euro 98. Dat merk je toch wel weer ;D!

Chris

Zojuist even een set remschijven en blokken besteld voor de voorzijde. Als het goed is worden ze nog deze week afgeleverd!

Sbv

Met wat geluk zijn de duitse postduiven wat vlot

Chris

Citaat van: Sbv op 14-12-2010 21:13:12

Als ze net zo zijn afgericht als de Duitse herders in een bepaalde periode komt dat wel goed ;D.

Taranis

Kunnen ze niet een ommetje over Zweden maken en m'n aandrijfassen meenemen dan? :P

Sbv

Citaat van: Taranis op 14-12-2010 21:14:46

Kunnen ze niet een ommetje over Zweden maken en m'n aandrijfassen meenemen dan? :P
Het weekend wat te doen, dan halen we die dingen wel even

Taranis

Citaat van: Sbv op 14-12-2010 21:16:36

Ik moet klussen, anders kan de spuiter niet aan de gang  :-\

Chris

Citaat van: Taranis op 14-12-2010 21:19:12
Citaat van: Sbv op 14-12-2010 21:16:36

Ik moet klussen, anders kan de spuiter niet aan de gang  :-\

Huis is ook belangrijk!

Wat is de levertijd op die assen dan?

Taranis

Heel misschien vrijdag, waarschijnlijk maandag. Zou een goede smoes zijn om geen verf af te hoeven steken ;D (haal liever met een breekhamer de badkamer eruit :evil: )

Chris

Citaat van: Taranis op 14-12-2010 21:22:04
Heel misschien vrijdag, waarschijnlijk maandag. Zou een goede smoes zijn om geen verf af te hoeven steken ;D (haal liever met een breekhamer de badkamer eruit :evil: )

Altijd weer die hamers bij jou :eusa_think:! ;D

Kan het me overigens wel voorstellen!

Opzich wel nette levertijd trouwens.. zou mooi zijn als ze er vrijdag zijn dan. Of dit weekend ook echt geen tijd om de assen te wisselen?

Taranis

Nee, ik wil echt even mijn slaapkamer strak maken, dan kan de spuiter aan de gang. Ik heb volgende week 3 dagen vrij, dan heb ik 3 dagen om de badkamer eruit te krijgen. De XC zal echt even moeten wachten, al wordt het getril nu met de dag erger. Ik verwacht wel dat 't binnenkort stuk gaat, maar dan weet ik tenminste zeker wat 't was ;D

Misha

Citaat van: Taranis op 14-12-2010 21:29:32
Nee, ik wil echt even mijn slaapkamer strak maken, dan kan de spuiter aan de gang.

:eusa_sick:

Je hebt nogal een dunk van jezelf he ? Nieuw vriendinnetje of zo ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

Citaat van: Misha op 14-12-2010 21:32:27
Nee, ik wil echt even mijn slaapkamer strak maken, dan kan de spuiter aan de gang.

:eusa_clap: ;D!

elianmars

Is het water al afgesloten dan?  :eusa_whistle:

Moet je alle verf van de muren afsteken? Alleen in de slaapkamer hoop ik?

Taranis

Citaat van: Misha op 14-12-2010 21:32:27

;D ;D ;D

Citaat van: elianmars op 14-12-2010 21:35:43

Is het water al afgesloten dan?  :eusa_whistle:

Moet je alle verf van de muren afsteken? Alleen in de slaapkamer hoop ik?

Als het water niet afgesloten is dan ga ik wel voorzichtig om de waterleiding heen :P (maar draai de hoofdkraan wel ff dicht, voor het geval dat... ::) ).
Alleen de slaapkamer inderdaad. Heb vanmiddag een paar uur op de muur tegen de badkamer zitten pielen (o ja, die bouten moeten nog weg), ik vraag me af wat de spuiter zeurt. Krijg die zooi er bijna niet af. Maar goed, nu ben ik begonnen dus moet de rest ook weg :)

Je hebt m'n buren trouwens weggejaagd. Ze hebben nu opeens hun huis verkocht ::) ;D