FF voorstellen S70R

Gestart door Arien, 23-07-2007 17:29:41

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Mooie bak hoor!

Je kunt trouwens ook meerdere reacties in 1 bericht plaatsen. Citeren van iemand kun je doen door op "Citeer" te klikken en na de laatste {/quote} je reactie te typen. Dat leest een stuk prettiger ;)

En welkom op het forum uiteraard!

Gr 8)

Arien

Citaat van: thuur op 26-07-2007 00:43:32
Mooie bak hoor!

Je kunt trouwens ook meerdere reacties in 1 bericht plaatsen. Citeren van iemand kun je doen door op "Citeer" te klikken en na de laatste {/quote} je reactie te typen. Dat leest een stuk prettiger ;)

En welkom op het forum uiteraard!

Gr 8)

Oke bedankt voor de tip. Ik doe mn best,.. moet nog ff wennen aan hoe het werkt enzo...

Kun je meerdere mensen tegelijk quoten dan?

ben erg blij met mn Roffel, maar weet iemand ongeveer hoeveel S70R en bij schatting zijn?

Paul-S70R

Ik heb mij laten vertellen dat het er erg weinig zijn.....

Arien

Citaat van: Paul-S70R op 26-07-2007 12:49:02
Ik heb mij laten vertellen dat het er erg weinig zijn.....

Yep ik heb ergens gelezen zo rond de 20 S70R's,... waarom staat die van jou te koop dan Paul?

Paul-S70R

Wij rijden +20.000km per jaar en dat is zonde voor een liefhebbers auto cq verzamelstuk die al 281000km voor zn kiezen heeft gekregen. Mijn vrouw rijd er voornamelijk in en wil dan ook graag een V70 classic hebben (tdi) Ik moet zeggen dat ik de R wel ga missen als ie weg is.
Het aantal S70R orgineel in nederland geleverd is volgens mij 17x automaat en 9xmanual. Ooit een x gehoord van een medewerker bij Volvo nl in Beesd.
Vrij exclusief is het dan ook wel. Helaas zie je dat niet terug in de inruilprijzen van de S70R. Ze scheren de R vaak over 1 kam met de 'gewone' S70. Alleen al in aanschaf scheelde het minimaal €15.000 met de T5

Arien

helemaal mee eens, daarom hou ik de mijne voorlopig lekker vast. Ik zit net pas tegen de 180 aan, dus ik kan nog wel een tijd rijden zo,...  :eusa_whistle:

Goed om een idee te hebben hoeveel er nou origineel zijn in Nederland,... houden zo zou ik zeggen. Hopelijk gaat die van jou naar een echte liefhebber toe.
Mocht ik iemand tegenkomen verwijs ik hem door nl.....

thuur

Citaat van: Arien op 26-07-2007 12:12:57

Uiteraard 8)

Wel even goed opletten achter welk bericht je begint met typen.

Gr ;)

Arien

Citaat van: thuur op 26-07-2007 23:57:23
Citaat van: Arien op 26-07-2007 12:12:57

Uiteraard 8)

Wel even goed opletten achter welk bericht je begint met typen.

Gr ;)
Zal ik zeker doen,.... :-)

Michael

Mooie auto zo'n S70R haha! Ik kan er over mee praten! :eusa_clap: Ik heb ook een handbak en wat rijdt hij fijn zeg! Welkom bij de club!!!  ;D

Arien

Citaat van: Michael op 30-07-2007 11:44:09
Mooie auto zo'n S70R haha! Ik kan er over mee praten! :eusa_clap: Ik heb ook een handbak en wat rijdt hij fijn zeg! Welkom bij de club!!!  ;D

Hee dank je, mooi gezicht weer een andere R, zeg welke dingen heb jij eraan ge-upgrade??
Remmen, velgen etc?
Ben benieuwd?

Michael

Nou ik heb er persoonlijk niks aan gedaan! Toen ik hem kocht zat er al een 19 t turbo op en een complete ferrita uitlaat!  :eusa_shifty: Wil misschien nog een downpipe en een nieuwe chip maar dat heeft geen haast bij mij!  ;D Kijk mij ff technisch praten, had er geen bal verstand van tot dat ik op het forum kwam en leer nog iedere x vooral op meetings!  :P ;D

Arien

Citaat van: Michael op 31-07-2007 20:28:30
Nou ik heb er persoonlijk niks aan gedaan! Toen ik hem kocht zat er al een 19 t turbo op en een complete ferrita uitlaat!  :eusa_shifty: Wil misschien nog een downpipe en een nieuwe chip maar dat heeft geen haast bij mij!  ;D Kijk mij ff technisch praten, had er geen bal verstand van tot dat ik op het forum kwam en leer nog iedere x vooral op meetings!  :P ;D

Ik ken het gevoel, erg leuk om kennis van anderen op te doen. Mooie wagen hoor heb je, hehe.
Ik ben er erg tevreden mee. Nou miss komen we elkaar nog wel es tegen op een meeting dan. wel zou je aanbevelen want ik ben nog nieuw hier.....

Michael

Aanbevelen kan ik niet als je dat bedoeld! Gewoon kijken bij meetings en dan ergens naar toe gaan wat je leuk lijkt! Of zelf een meeting organiseren!  :eusa_eh: ;D

M a r c

Citaat van: Arien op 24-07-2007 20:09:41
Ik heb er gelukkig veel minder voor betaald en ja als je er eenmaal een hebt doe je hem niet meer weg natuurlijk,...

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=20984.msg397124#msg397124

:eusa_doh:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

The Saint

Citaat van: M a r c op 16-08-2007 15:54:23
Citaat van: Arien op 24-07-2007 20:09:41
Ik heb er gelukkig veel minder voor betaald en ja als je er eenmaal een hebt doe je hem niet meer weg natuurlijk,...

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=20984.msg397124#msg397124

:eusa_doh:

Tsja... maar door een andere baan kan ik me het wel voorstellen hoor.

Succes met je nieuwe baan en met de verkoop Arien! (en wie weet tot ziens hier)
No shirt no shoes, no pinball