Volvo 850 R automaat

Gestart door jensert, 09-07-2007 11:19:42

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: FolkerT5 op 09-07-2007 22:57:55
De R automaat heeft toch zo en zo minder PK als handgeschakeld? ik dacht namelijk dat op de R automaat ook gewoon de 15G turbo zat, en dat de R handbak de grotere turbo had(16T) .

Dat zeg ik toch :P

If it's not blown, it sucks...

FolkerT5

Citaat van: Eugene op 09-07-2007 22:58:47
De R automaat heeft toch zo en zo minder PK als handgeschakeld? ik dacht namelijk dat op de R automaat ook gewoon de 15G turbo zat, en dat de R handbak de grotere turbo had(16T) .

ik verwoord het nog ff extra voor je :P

Eugene

Citaat van: FolkerT5 op 09-07-2007 23:06:03

Thnx!

Als ik jou niet had en geen voordeur in mijn huis, moest ik altijd door de achterdeur naar binnen en buiten ;D

Turbo-Geek

Klopt ! Automaat 10 pk minder (240) en de 15G idd en de handbak 250 met een 16T.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

FolkerT5

Citaat van: Eugene op 09-07-2007 23:09:53
Citaat van: FolkerT5 op 09-07-2007 23:06:03

Thnx!

Als ik jou niet had en geen voordeur in mijn huis, moest ik altijd door de achterdeur naar binnen en buiten ;D

Hahaha, dat zal toch wel meevallen;)

innocenti

Ik heb de auto een maand geleden bekeken. Ik heb m laten staan omdat ik het geen mooie vond. Links achter lelijk gespoten. Langs de achterspoiler bladderde de blanke lak eraf. Onder de achterbank lag hooi. Ook het zoemen van vermoedelijk de airco pomp gehoord. Velgen vol met beschadigingen en slecht merk banden op de auto.

Volgens mij is de auto wel orgineel NL. Oude eigenaar heeft mn ingeruild op een 4x4.

Heb geen proefrit gemaakt.

VolvoVentje

Wat stom zeg, ik heb een hoop 850's opgezocht op internet allerlei koopsites maar het aantal PK was max elke keer maar 226..ik dacht hey die v70's hebben op de 1 of andere manier meer PK gekregen maar dat is eigenlijk helemaal niet zo dus als het om de R gaat...
onderandere daarom voor v70 gekozen. 226 is niet bepaald weinig ofzo
mijn R heeft ook 240PK (automaat eh)...

niet erg consequent maar volvo heeft dan ook wel veel uitvoeringen voor vanalles

robbie409

Vandaag een Porsche compleet zoekgereden op de A12...

Bij de trajectcontrole kwam ie naast me rijden, hij vond het prachtig.

Ik verbaas me elke keer weer over die ongebreidelde kracht onder mijn rechtervoet :D

lipton

gisteren op weg naar huis reed ik 110 omdat mijn moeder mij volgde ( die heeft bang van autostrades) :P

en ineen keer reed er zo'n bmw Z4 nieuw model naast mij, een gastje van 24 jaar ongeveer
hij zo beetje staan kijken (neer buigend kijken)

ik gas wat gas bij ging naar het meest linkse vak en hij duwde in mijn gat van de wagen.
ik gaf alles open en dada bmw :d

ik moest dan weer remmen want moederlief kon niet mee en hij paseerde en keek maar boos :P

daar sta je dan mooi met je bmw Z4

heel tevreden van R !!

Eugene

Citaat van: lipton op 11-07-2007 15:19:06
en ineen keer reed er zo'n bmw Z4 nieuw model naast mij, een gastje van 24 jaar ongeveer
hij zo beetje staan kijken (neer buigend kijken)

Dat was dus een Z4 cabrio? :P

lipton

Racingbrick

Citaat van: robbie409 op 11-07-2007 01:04:31
Vandaag een Porsche compleet zoekgereden op de A12...

Bij de trajectcontrole kwam ie naast me rijden, hij vond het prachtig.

Ik verbaas me elke keer weer over die ongebreidelde kracht onder mijn rechtervoet :D

Ik zou liever wedstrijdjes doen na de traject controle, in plaats van bij...Al een keer 150 euries mogen aftikken aan die struikrovers......

VolvoVentje

Ik afgelopen 2 weken ook 2 vrolijke enveloppes binnengekregen...bleek een fikse afwijking in me swift te zitten de laatste tijd..ben benieuwd wat dat gaat worden met die vertuur vertraging

Gelukkig heeft de v70 cruise control kan mijn voet ook eens rusten...

-D©©©L-

Citaat van: jensert op 09-07-2007 14:37:05
Dan ga ik maar eens een poging wagen om iemand te vinden die er verstand van heeft.
Is het trouwens een goed idee om zo'n auto RDW of ANWB te laten keuren, of is dit een beetje overbodig.
Laat hem Dekra keuren, als je toch een keuring wilt. Deze keuringsinstantie gaat dieper op de modelspecifieke problemen in dan ANWB. Je zal niet de eerste zijn die dankzij een Dekra keuring in de garantie termijn -zonder kosten- voor duizenden euro's aan reparaties laat doen.
http://www.dekra-services.com/cms/nl/nl/data/docs/Voorbeeldrapport.pdf

Racingbrick

Als ik die lijst zie hebben ze wel een dagje nodig denk ik...
Ze gaan idd erg diep, dat is heel goed trouwens.