Autofanaten... sommige dingen zijn universeel.

Gestart door -D©©©L-, 23-07-2007 23:44:05

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Citeerdenk wel dat de passie voor die Alfa een beetje extreem is met je mobiel foto,s maken wie er naast je staan enzo 

Zo gek vind ik dat niet ... Het is zo gebeurt en een kleine moeite. Als het fout gaat dan kan het weleens een groot plezier zijn.
Vraag me alleen af op de politie wat doet met een kenteken ivm parkeerschade.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

-D©©©L-

Citaat van: Turbo-Geek op 24-07-2007 17:28:03
Citeerdenk wel dat de passie voor die Alfa een beetje extreem is met je mobiel foto,s maken wie er naast je staan enzo 

Zo gek vind ik dat niet ... Het is zo gebeurt en een kleine moeite. Als het fout gaat dan kan het weleens een groot plezier zijn.
Vraag me alleen af op de politie wat doet met een kenteken ivm parkeerschade.

je kan er niks mee, de eigenaar van de auto op de foto kan makkelijk zeggen dat er na hem nog een andere auto heeft gestaan. Foto van je eigen auto is zinvoller, kan je wat mee richting waarborg fonds.

Niek

Pfff die vent gaat wel erg ver hoor. Ik ben ook zuinig op mijn auto maar vindt het in eerste instantie toch belangrijker dat ie me van A naar B brengt wanneer ik dat wil.
Ik moet overigens wel toegeven (zullen jullie leuk vinden hier :eusa_pray:) dat ik op mijn DAFjes veeeeeel zuiniger ben als op mijn Volvo.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

speedyT5

mmm.
misschien is dát de reden dat ik geen vriendin heb.... :-X
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Eugene

Citaat van: speedyT5 op 24-07-2007 17:59:42
mmm.
misschien is dát de reden dat ik geen vriendin heb.... :-X

zou zomaar kunnen ;D

tja, vrouwen (en auto's)..... de meesten begrijpen het gewoon niet, maar dat moeten we ze maar niet kwalijk nemen ;)

If it's not blown, it sucks...

EdenAli