Wie het kleine niet eert...

Gestart door Deltalink, 06-08-2007 23:45:35

Vorige topic - Volgende topic

Deltalink

Kijk eens wat ik op eBay vond! :)

"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

FelixB

855R & C70 T5 cabrio automaat

Deltalink

"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

Gmid

Pakketje was tot voor kort nog te koop in een zeker modelbouw winkeltje in zwolle.  :eusa_whistle:
Volvo C30 '12

mehn

Staan er meestal wel een paar van op eBay ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

andre

je kunt beter over je fiets lullen
dan over je lul fietsen

robbie409

Ik verwacht wel foto's van het bouwen... ;)

mehn

Citaat van: andre op 07-08-2007 09:55:19
wat kost zo iets.

Reken op een bedrag tussen de 15 en 50 euro. ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ed

In Singapore vind je deze modellen gewoon in de speelgoedwinkel! Ook andere modellen (BTCC) liggen daar nog.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Gmid

Citaat van: mehn op 07-08-2007 12:34:02
Citaat van: andre op 07-08-2007 09:55:19
wat kost zo iets.

Reken op een bedrag tussen de 15 en 50 euro. ;)

Om iets nauwkeuriger te zijn:
Nieuw (nog op diverse plekken verkrijgbaar): 27,50-30,00 Euro
Tweedehands (ebay, marktplaats): 40-50 Euro

;D
Volvo C30 '12

Deltalink

Ja ik had misschien ook beter nieuw kunnen kopen ergens... D'r zitten helaas nogal wat kapotte onderdelen bij, vooral de ruiten zijn gebarsten.

Wel echt enorm kicken om mijn favoriete bodywork van zo dichtbij te kunnen bekijken!

Krijg er meteen een idee van: zou het niet leuk zijn om een light-weight 'retrofit' interieur te maken voor een 850 estate? Mijn interieur stinkt toch naar rook, en eerlijk gezegd mis ik nogal wat zijdelingse steun in mijn stoel.

Dat mag toch gewoon? Net als bij bijv. de Mjolnir? Maar dan dus niet voor racing maar gewoon fuel efficiency en creativiteit.

robbie409

Dus het wordt een foto-reportage van het bouwen PLUS de restauratie :D

Misha

Citaat van: Deltalink op 07-08-2007 13:57:24
Wel echt enorm kicken om mijn favoriete bodywork van zo dichtbij te kunnen bekijken!
Dat had ik nou toen Jennifer Lopez kwam logeren vorige week !
:P
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Deltalink

Citaat van: Misha op 07-08-2007 14:18:42
Citaat van: Deltalink op 07-08-2007 13:57:24
Dat had ik nou toen Jennifer Lopez kwam logeren vorige week !
:P

Ghehehe. De grap is trouwens dat het eigenlijk niet zozeer 'van dichtbij' is als wel 'van veraf'; met zo'n schaalmodel kun je veel beter de totale vorm van de carrosserie zien zonder eerst 20 meter van je auto weg te moeten lopen.

Ik denk dat ik er een mooi 'barebones' studiemodel van ga maken.

Laten we trouwens met z'n allen op zoek naar een mooie videoregistratie van de fabricage van de 850! Wil die grote blikken Legodoos wel eens zien ontstaan in het echt. Heb ooit een rondleiding gehad bij Nedcar in Born; dat was echt supergaaf om te zien.

oldostofjas

There is no place like 127.0.0.1