Wat is volgens jou de lelijkste auto ooit gemaakt

Gestart door Gunnar, 26-07-2007 18:14:37

Vorige topic - Volgende topic

axelvr

neem een blik en een hamer en het resultaat is

aston martin maakt NU geweldige auto's hoor maar vroeger vond ik ze spuuglelijk

of deze Daf 55 "Siluro"

gr

Duell

Oh die Daf hoort volgens mij helemaal niet thuis in dit topic. Als er al 1 (personen auto)Daf mooi is, dan is het deze wel.
En ook die Aston Martin Lagonda is een piece of art. Okay die buldog  (voor de leken, die een na laatste foto die Axel heeft geplaatst) is wel erg over de top, en mag wel in dit topic worden vermeld.

Laatst nog zo'n Lagonda in het echt op de weg gezien,  :eusa_drool: tjonge wat een gedurfd en gaaf design  :eusa_clap:
Maar het topic gaat om wat "jij" de lelijkste auto vindt, dus iedereen mag zijn mening geven.  ;)

Marc O.

Citaat van: axelvr op 17-08-2007 23:50:26
aston martin maakt NU geweldige auto's hoor maar vroeger vond ik ze spuuglelijk

Dus jij vindt dit een lelijke auto ??? Of heb je een andere definitie van "vroeger"? ;)

Die Lagonda is gewoon mooi van lelijkheid  :evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Freakybaby

AM Lagonda is gewoon cool.. Zo'n aparte verschijning en als je hem in het echt ziet gewoon indrukwekkend!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Raf

Je moet die AM lagonda in zijn tijd zien. Toen was dit een zeer indrukwekkende wagen. dat rechthoekige was toen helemaal in. Dit model is er al van 1974. Toen ging Volvo juist de 240 maken (rechthoekig dus).
lelijk toen? nee!
lelijk als je nu zoiets uitbrengt? natuurlijk!

hier nog zo een voorbeeld:

Raf
De gustibus non disputandum est!

Dennis850

Eric

Is de Renault Avantime al voorbij gekomen?
Ik zag er van de week nog 1-tje op de autobaan... ziet er toch niet uit... Gelukkig zien we ze heeeeeel weinig!  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Laserblue

Citaat van: E.Asbroek op 22-08-2007 12:51:40
Ik zag er van de week nog 1-tje op de autobaan... ziet er toch niet uit... Gelukkig zien we ze heeeeeel weinig!  ;D

Die vind ik niet zo heel erg lelijk eigenlijk :eusa_think:  :-[
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Gmid

Citaat van: E.Asbroek op 22-08-2007 12:51:40

Ja die is al langsgekomen.....

In het draadje van mooiste auto ooit..  ;D
Volvo C30 '12

HaRdCoRe-WeZ

Gmid

Volvo C30 '12

Marc O.

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 22-08-2007 14:56:58
Staat vol met leugens dit forum.

OK, dan zal ik de waarheid vertellen:
Lelijkste auto is een Honda CRX VTEC ;D

KUKO (Rob)

Veel CRXen idd wel teveel plastic aangehangen.Maar stock  of goed gedaan mogen ze ook in het andere topic .

Marc O.

Citaat van: KUKO (Rob) op 22-08-2007 16:30:48
Veel CRXen idd wel teveel plastic aangehangen.Maar stock  of goed gedaan mogen ze ook in het andere topic .

Je bedoelt natuurlijk "Waar heb je je vandaag aan geƫrgerd" ;D

KUKO (Rob)