De jacht op de R is gesloten.

Gestart door Autogek, 28-07-2007 12:24:12

Vorige topic - Volgende topic

Autogek

Citaat van: matRRR op 29-07-2007 00:50:30
my god, je bent bijna bij de 500.000! die grens zou ik persoonlijk nog eerst willen doorbreken...
respect!

Be my guest ;D. Zonder gekheid, er zit nog leven in voor ver na de 5 ton.
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

Autogek

En succesvol afgerond ook. Jawel toch nog snel. Na wat overleg met thuisfront kon ik snel met Felix tot zaken komen. Ik ben in euforische stemmingen terug gereden vanuit Westervoort. :eusa_dance:

Dan is dus nu het T-5R-interieur te koop, alleen moet je dan wel de hele GLE erbij nemen ;) Denk aan 1500 euri. Geen straf, want daar kan je gerust nog een ton bij klokken. Dus zoek je nog een fijne roffel om de winter(s) mee door te komen of wacht jouw koets nog op een alcantara-injectie... Vanavond doe ik in betreffende rubriek een post met alles specs van de ouwe blauwe. Wie nu al meer wil weten, stuur gerust een PB of mail.
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

Autogek

Maandag a.s. vindt de 'transfer' plaats. En dus is de GLE definitief te koop, meer in deze topic:
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=20835.0

Autogek

Veel belangstelling voor de GLE. Verbaasd niet, want de prijsstelling is echt realistisch voor wat 't is.

1 nachtje slapen en dan heb ik een roffel met een hoofdletter R :P

He, Felix heeft z'n avatar al aangepast :angel:

FelixB

Citaat van: Autogek op 12-08-2007 23:47:27

He, Felix heeft z'n avatar al aangepast :angel:

Ja, ik al wél   ;)
855R & C70 T5 cabrio automaat

Midnight Blue

Hoi Felix,

Niet om je aan het twijfelen te brengen, maar is http://www.hennesautomobielen.nl/occasion/Volvo+V70+R+AWD+Aut/240pk/1577 misschien iets voor je. Ik heb deze wagen afgelopen zaterdag - kersvers ingeruild volgens mr Hennes himself - gezien en moet zeggen dat deze wagen er behoorlijk strak uitziet. Op basis van de bestickering is deze R bij Volvodealer Henk Scholten in onderhoud geweest en die doet z'n werk weet ik uit eigen ervaring uitstekend.

Hoe dan ook; veel plezier met je nieuwe Roffel!

FelixB

Citaat van: Midnight Blue op 13-08-2007 20:56:59
Hoi Felix,

Niet om je aan het twijfelen te brengen, maar is http://www.hennesautomobielen.nl/occasion/Volvo+V70+R+AWD+Aut/240pk/1577 misschien iets voor je. Ik heb deze wagen afgelopen zaterdag - kersvers ingeruild volgens mr Hennes gezien en moet zeggen dat deze er strak uitziet. Op basis van de bestickering is deze R bij Volvodealer Henk Scholten in onderhoud geweest.

In elk geval veel plezier met je nieuwe Roffel!

Hai Midnight Blue,

Deze topic gaat er niet om dat IK jaag op een 850R, maar de jacht door Autogek op een R ;-)

Dank je voor deze link, maar ik zoek ABSOLUUT een zwart interieur, daarom ook de vraag van tuning mocht ik een mooie 2.4T vinden  ;)

PS en ik wil sowieso van Hennes & Mauritz € 50,- korting op welke auto ik ook bij hen zal kopen, omdat ze zo'n achterlijk irritant linker menu hebben met een claxontoeter als je eroverheen gaat...

Midnight Blue

Hahah..tja, je kunt natuurlijk ook gewoon het geluid van je PC uitzetten!  ;D

Wie is Autogek btw? Hennes heeft regelmatig mooie R-en (soms zelfs T5R) die overigens veelal uit Italië geïmporteerd zijn (en dat schijnt dan weer twijfelachtig te zijn als ik de berichten hier lees). Een paar jaar geleden stond de 'showroom' nog bomvol met 850's en V70 Classics, maar de opmars van V70N en XC90 lijkt onstuitbaar. Nog een paar jaar en de 850-ers worden zeldzaam..! Keep them rolling gentlemen & ladies!  :eusa_dance:

FelixB

'Autogek' is de starter van deze weblog, hij moet zich zelf maar ff voorstellen  ;)

Ik vond Hennes wel een aardige zaak, zal er wellicht nog een keer gaan kijken.
Als ik het geluid moet uitzxetten om een site te bezoeken, ga ik er gewoon niet meer naar toe, dan koop ik mijn aauto wel ergens anders  :P

PS 'Autogek', hoe bevalt je nieuwe 850R?  :D

Autogek

Citaat van: FelixB op 13-08-2007 21:36:00
PS 'Autogek', hoe bevalt je nieuwe 850R?  :D
:eusa_dance: Helemaal gelukkig mee! Zal me idd binnenkort even nader voorstellen. Tot die tijd: Autogek heet Mark. Dan ook platen van de R, maar die gaat eerst even kuren bij het reconditioneringsbedrijf. Zij zitten vlakbij Broekhuis Zeist, dus daar ga ik ook even buurten. Is een 'oud-patient' van hen immers. Gelijk maar even slotjes/antidiefstalbouten voor de velgen en een nieuwe R badge bestellen (iemand heeft ooit het chroom daar vanaf gepoetst, vandaar).

De jacht is gesloten, want ik ben voorzien ;D. Zien? Kijk hier:
www.volvo850forum.nl/index.php?topic=21222.msg402106#msg402106