Hoe stuur jij?

Gestart door The Saint, 28-07-2007 20:18:51

Vorige topic - Volgende topic

de geneRaal

soms strak
soms relaxed

zo stuur ik  ;D
Blackstone under construction

willow

Linker hand aan het stuur rechter wijsvinger in de neus..... :eusa_think: :eusa_snooty:

fearless

Hoe ik stuur ??

Tja wil ik linksaf draai ik het stuur naar links, en als ik rechtsaf wil draai ik naar rechts.

Kan toch niet zo moeilijk zijn.  :eusa_think:

thuur

Alle bovengenoemde stijlen al naar gelang mijn mood en de omstandigheden.

Stuur verstellen? Ik heb het nu zo staan dat ik niet op de stuurkolom kijk en dat het stuur niet in de weg zit van de lampjes en meters. Verstellen lukt niet meer :-X

Gr ;)

Vertigo

"Sportief" rijdend: kwart voor 3 of 10 voor 2,

Cruise modus: 10 voor 5. Elleboogjes bij het raam en op de armsteun.

hathü

Ligt aan mijn tempo, snel is 10 voor twee, relax dan met de rechterarm op de armsteun, linkerhand los op het stuur en de stoel onderuit. Het fijne van mijn v70 is dat je de electrische stoel(mmm) in alle denkbare standen kunt zetten, stand bij mij, 1 is voor in der stad hoogzit, 2 voor normaal verkeer en 3 onderuit voor op de autobaan, en dan tussendoor bij lange ritten af en toe iets verzetten. Stuur pas ik aan aan mijn zitpositie.

italia

Citaat van: Reitse op 28-07-2007 21:38:30
over het algemeen twee pootjes aan het stuur, precieze tijd weet ik niet... Wisselt ook wel al naar gelang omstandigheden en vermoeidheid in de armen (ambtenaar he, die hebben geen armspieren ;))

Lui, Nooit Vermoeid..... ???

pooh

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Ludo

Citaat van: pooh op 30-07-2007 11:46:10
Anders ;D

je bedoeld, je stuurt de auto overal doorheen?.  ;D
:eusa_whistle:

RonnieDuck

Citaat van: Ludo op 30-07-2007 11:56:06
Citaat van: pooh op 30-07-2007 11:46:10
Anders ;D

je bedoeld, je stuurt de auto overal doorheen?.  ;D
:eusa_whistle:

Ze probeert vooral door veel dingen heen te rijden,.... maar meestal lukt dat niet,...door een paal of auto heen rijden,... ;D
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Niek

Ik heb elk "standje" wel een keer gehad geloof ik ::)
Meestal linker elleboog op de armsteun in het portier, en linkerhand op 3 uur, rechterhand ligt vaak op de versnellingspook en mijn arm rust dan op de middensteun. Stuur heb ik altijd in dezelfde houding staan.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Reitse

Citaat van: italia op 30-07-2007 10:44:01
Citaat van: Reitse op 28-07-2007 21:38:30
over het algemeen twee pootjes aan het stuur, precieze tijd weet ik niet... Wisselt ook wel al naar gelang omstandigheden en vermoeidheid in de armen (ambtenaar he, die hebben geen armspieren ;))

Lui, Nooit Vermoeid..... ???
idd ;D

Chris

Meestal linkerhandje op 9 a 10 uur aan het stuur, elleboog op de bovenkant van het portier... "Sneller" rijdend (:eusa_whistle:) met veel bochtjes, netjes tien voor 2 a kwart voor 3... :eusa_dance:

Deltalink

Net reed ik met mijn rechterhand stevig vastgeklampt aan het stuur (op iets van 1 uur), en met mijn linkerhand mijn kin samenknijpend, fronzend over hoe het leven nou werkelijk in elkaar zit.
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

Freakybaby

Citaat van: Deltalink op 30-07-2007 21:53:55
Net reed ik met mijn rechterhand stevig vastgeklampt aan het stuur (op iets van 1 uur), en met mijn linkerhand mijn kin samenknijpend, fronzend over hoe het leven nou werkelijk in elkaar zit.

herkenbaar  ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn