Spontaan uitvallen motor glt

Gestart door Antonio, 27-08-2007 22:14:03

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Olla Mederoffelaars!

Heb een gek probleem met m'n glt-tje.

Tijdens het rijden valt soms spontaan de motor uit. Dus niet bij gas los, remmen of stationair loop, wat ik in de topics hier wel lees, maar gewoon bij 120, 150 of 50 km/u. Lekker kroezen....woppa motor uit. Soms dagen niet, soms 3x per dag. Na wat doorstarten draait tie weer normaal.

In het verleden weleens hetzelfde gehad in combinatie met storende startonderbreker. Die is er inmiddels tussenuit. Daarna 4-5000 km gereden totdat nu het afslaan weer begint.

Verdeelkap, rotor + bougies zijn vernieuwd.

Nee, ik wil geen Alfa!!

Iemand ideetje???

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

daytonawim

Nokkenas sensor ???

Mischien niet onhandig om je even voor te stellen (liefst met foto's), en
iets meer over de auto te vertellen. ( bouwjaar aandrijving e.d.)

thuur

Antonio

Zeker onhandig me niet voor te stellen. Was ik nog niet aan toe gekomen. Wel super dat jullie meteen reageren!!!

Betreft donkergrijze 850 GLT uit 1992. Maandje of 6 geleden gekocht na een crash met m'n prachtige mercedes w108 280 se uit 1970. Had het ding net helemaal klaar. Vlieg ik de bocht uit. Total.
Voor the time being de 850 gekocht. Bevalt me eigenlijk, ondanks de storingen en harde demping, wel goed. Zoektocht naar een andere Benz voorlopig gestaakt.

Heb inmiddels op basis van gelijksoortige topics een 103 relais besteld. Leuke reactie bij de Volvo Rosmalen in Tilburg. "Relais watte???";  103. "Nooit van gehoord". Ik kijk eens om me heen en vraag: "Ik ben hier toch bij Volvo??". Hahaha.

Na enig overleg, zou het dan toch het brandstofpomp relais moeten zijn. Besteld morgen ophalen. Ze zouden me de exacte lokatie onder het relaisdeksel wijzen.

Zodra ik wat meer tijd heb zal ik eens kijken hoe en waar ik me kan voorstellen op dit forum.

Weer bedankt heren!!

Antonio

Antonio

inmiddels relais vervangen, kleine 1000 km verder. Geen problemen meer. Relais 103 !

Antonio

kan ik me wel voorstellen. Echter ook in hun computersysteem was niets over een relais 103 te vinden. Het staat toch echt met koeiecijfers op het relais. Vandaar enigzins m'n verbazing. :eusa_eh:

Belangrijkste: we rije weer..... ;)