Swedespeed Volvo 850 club special!!

Gestart door Johann, 06-02-2003 15:05:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johann

Even onder de aandacht van anderen gebracht.

http://www.swedespeed.com/features/shows_events/renkum_03/index.shtml

Frans Harkema

#1
Leuk artikel! Positief stuk over waarin een klein land groot kan zijn.  :)

rogier

#2
Ja, inderdaad leuk artikel. Jammer dat ik nog geen clublid ben (wacht eerst nog even af of ik wel 850 blijf rijden).

Reitse

#3
Effe kleinebeestjesverkrachten:
"The meeting itself is called Renkum." Huh?
"Volvos attending range from the earliest 1991 850 GLE 10-valve" Ehm.. was dat niet toch de 20V GLT??

Edwin

#4
CiteerEven onder de aandacht van anderen gebracht.

http://www.swedespeed.com/features/shows_events/renkum_03/index.shtml

Izze lachun man! Leuk dat mijn bakkie er ook op staat. Alleen jammer dat die Yanks nu ook mijn ugly winterwheels met doppen zien ipv mijn lichtmetalo's.... >:(  => that sucks!

gr. Edwin.  8)

Pedro 2.5T

#5
CiteerEven onder de aandacht van anderen gebracht.

http://www.swedespeed.com/features/shows_events/renkum_03/index.shtml

Johan, sinds wanneer geef jij kentekens uit ;D
Is weer eens wat anders dan geel inkleuren.

Mooi artikel, goed voor naamsbekendheid en bezoekers.

Webmaster
Roffel ze.... ;)

Johann

#6
CiteerJohan, sinds wanneer geef jij kentekens uit ;D
Is weer eens wat anders dan geel inkleuren.

Mooi artikel, goed voor naamsbekendheid en bezoekers.

Webmaster

Ja daar heb ik ook even heel raar naar zitten kijken.
Ik had gezegd dat de foto's vrij te gebruiken waren maar dat de kentekens even weggehaald moesten worden....
 ;)

Bert 02.02.159

#7
Ik snap dat weghalen van die kentekens sowieso niet???? Van mij mag iedereen mijn kenteken zien. Wat is er aan te verbergen dan? Bang dat iemand jouw kenteken kopieert voor een overval o.i.d.? Nou dan rijden er nog een paar miljoen auto's rond met 't zelfde risico........

Johann

#8
CiteerIk snap dat weghalen van die kentekens sowieso niet???? Van mij mag iedereen mijn kenteken zien. Wat is er aan te verbergen dan? Bang dat iemand jouw kenteken kopieert voor een overval o.i.d.? Nou dan rijden er nog een paar miljoen auto's rond met 't zelfde risico........

Gewoon een soort ingeburgerde netiquette denk ik.
Er zijn mensen die het niet willen hebben, er zijn mensen die kenteken platen van een gelijke auto gaan namaken....

Hans B6254

#9
Prima, maar is het dan geen idee om er voor de foto even een nep plaat voor te hangen met bv  Vovlo 850 of iets naders leuks er op.
Dat gepoes in "photoshop" ziet er ook niet uit.

JHH

ps het zal mij worst zijn. maar ieder zijn mening.
zeker met het nieuwe systeem van uitgifte is het lastiger om met platen van een ander te rijden.
Mogelijuk is het altijd.
Is trouwens de truuk niet om van een P een R te maken en omgekeert. zodat het bij betrappen het lijkt of het per ongelukt zo is.
Daarom zijn nu de p en de r en nog een paar letters onderbroken ( voorheen niet) zodat het altijd duidelijk is wat voor letter het was / is




[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]