Mijn eerste roffel

Gestart door tjcombo, 19-07-2010 12:18:24

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: tjcombo op 19-07-2010 12:18:24
Ik heb werkelijk geen idee waarom zulke fijne auto's voor zo'n lage prijs te koop staan,

Omdat tegenwoordig iedereen een klein diesel autootje wil.
De hoge(re) BIV en verkeersbelasting speelt daarbij een rol.

Maar welkom, en veel plezier ermee!.  :D

Alaindjie

Citaat van: tjcombo op 19-07-2010 23:08:37
Bedankt voor het warme welkom!

Helemaal vergeten te vermelden, maar het is een handgeschakelde bak.

Ik heb in het begin even LPG overwogen, maar tweedehands zijn die niet zo makkelijk te vinden in Belgiƫ en ik had niet het startbudget om een installatie in te laten bouwen.

De bekleding moet ik nog eens goed reinigen, want dat is wel nodig. Ik heb al een goed product voor het leer aangeraden gekregen, dus dat komt in orde.

@Alaindje: Ik zal de brandstofpomp en het filter zeker in het achterhoofd houden als ik m langs de garage breng, maar na het horen bij een van de forumleden ben ik bijna zeker dat de startmotor de boosdoener is.

Benieuwd wat je gaat gebruiken om je leer te reinigen ? Mijn leer kan ook wel een schoonmaakbeurt gebruiken !
Hopelijk is het die startmotor, mijn problemen (zie daarvoor mijn voorstelronde hier) betroffen een benzinemodel die exact hetzelfde leek te hebben. Daar zijn de brandstofpomp en filter vervangen en de auto gaf geen problemen meer. Die 855 rijdt nu heel weinig omdat ik een UK one heb gekocht maar als ik die nu start is er geen enkel probleem, ook niet met warme motor. Hopelijk is een startmotor niet al te duur ....

Borniet

Veel plezier met je roffel! hij ziet er zeker wel netjes uit. Ikzelf rijdt met een Grijze 850 Estate uit '94, met een 2.0 op LPG. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen op de baan ;-)