motor wissel t5

Gestart door roffelfreak, 02-08-2007 18:57:41

Vorige topic - Volgende topic

KUKO (Rob)

carterventilatie???

Sbv

Citaat van: KUKO (Rob) op 13-08-2007 10:31:05
carterventilatie???

Juist ja dat bedoelde ik dus. Als de boel toch los/open ligt ook deze maar gelijk vervangen of schoonmaken

roffelfreak

is dat nodig bij een nieuw blok??:-\
en die krukaskeering ook??

elianmars

Is het een totaal nieuw blok?

Dan ben ik toch wel nieuwsgierig wat je er voor hebt moeten betalen.

Hoe is het met de ombouw, trouwens?

roffelfreak

mensen het blok ligt erin..
hij roffelt geweldig met zijn T5r:D
heeft me wat meer gekost dan verwacht door allemaal kleine dingen wat ik nog tegen kwam
zoals koppelingset en distributieset enz enz
maar was het allemaal meer dan waard ik ben er echt heel blij mee als mensen vragen hebben over zo'n project vraag maar raak! maar bereid je voor op een hels karwei je moet echt weten wat je doet..
moeten nu nog 2 kleine rubbertjes vervangen worden en de uitlaat hangt net iets te laag dus die tikt iets aan als ik over een hobbeltje rij maar dat word zometeen verholpen..

heeft iemand nog een goed adres voor mijn ECU te laten herschrijven voor een leuk bedrag.
das het enigste wat ik voorlopig nog wil doen..

wat ik voor het blok betaald heb is 1850 euri's inc BTW was 1550 ex..

koppelingset +/- 450
distributieset +/- 250
enz enz enz totaal rond de 3000 euri's!!!

Enno

Citaat van: roffelfreak op 20-08-2007 17:59:31
mensen het blok ligt erin..
hij roffelt geweldig met zijn T5r:D
heeft me wat meer gekost dan verwacht door allemaal kleine dingen wat ik nog tegen kwam
zoals koppelingset en distributieset enz enz
maar was het allemaal meer dan waard ik ben er echt heel blij mee als mensen vragen hebben over zo'n project vraag maar raak! maar bereid je voor op een hels karwei je moet echt weten wat je doet..
moeten nu nog 2 kleine rubbertjes vervangen worden en de uitlaat hangt net iets te laag dus die tikt iets aan als ik over een hobbeltje rij maar dat word zometeen verholpen..

heeft iemand nog een goed adres voor mijn ECU te laten herschrijven voor een leuk bedrag.

wat ik voor het blok betaald heb is 1850 euri's inc BTW was 1550 ex..

koppelingset +/- 450
distributieset +/- 250
enz enz enz totaal rond de 3000 euri's!!!

Daar heb je toch geen nagenoeg nieuwe auto voor ? ik zou zeggen lekker gaan genieten.

Turbobiker

Citaat van: roffelfreak op 20-08-2007 17:59:31

Zijn er drie waar goede ervaringen mee zijn. In alfabetische volgorde:

European Tuning
Fasttech
RICA

Kijk maar welke het dichtst bij jou in de buurt zit... (prijzen liggen ongeveer gelijk als je 850 clublid bent)
De Tussenpaus