Adres voor verlagen.

Gestart door prometheus@v70, 25-07-2007 11:44:17

Vorige topic - Volgende topic

Gunnar

Twee zakken cement op de passagiersstoel en je ligt perfect in de bochten misha :-)

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

prometheus@v70

Bij het verlagen wil ik mijn schokbrekers houden en dus alleen de veren aanpassen.Is het nu zo dat ik dan kan verwachten dat de schokbrekers sneller slijten doordat:

1) de veerweg die ze normaal afleggen wordt korter en de schokbreker is hier niet voor ontworpen?
2) schokbreker staat continue onder een grotere druk omdat de veer hem continue met 3 a 4cm in elkaar drukt?

@®-

Citaat van: prometheus@v70 op 26-07-2007 11:53:50
Bij het verlagen wil ik mijn schokbrekers houden en dus alleen de veren aanpassen.Is het nu zo dat ik dan kan verwachten dat de schokbrekers sneller slijten doordat:

1) de veerweg die ze normaal afleggen wordt korter en de schokbreker is hier niet voor ontworpen?
2) schokbreker staat continue onder een grotere druk omdat de veer hem continue met 3 a 4cm in elkaar drukt?

1. De veerweg is juist korter omdat de veer lager is bij een verlagingsveer.

2. De druk in de schokbreker zal niet veranderen doordat je een verlagingveer hebt gemonteerd. De maximale verlaging van ca. 4 cm met behoud van de schokbreker is omdat bij een lagere veer je schokbreker te lag wordt (ff een beredenatie)

Joachim1

gewoon een setje apex veertjes kopen en dan mee naar een plaatselijke garage gaan lijkt mij het best, en anders iemand van het forum die in de buurt woond en het kan?

Ricardo

Citaat van: @®- op 26-07-2007 09:10:37
Citaat van: prometheus@v70 op 25-07-2007 20:23:48
Oke thx !

We gaan Stroeve motorsport eens bellen.Ik had al ff op de site gekeken, ik kon zo gauw geen veren vinden die mijn v70 40 mm lager leggen zag wel 30 en 35mm.Iemand een idee over 40mm over de top is? Huidige velgen en banden zijn 205/16/55.

Wat je kan doen om je stuuruitslag iets minder te maken, is een set steerstops van een C70 erop zetten (deze zijn dikker).

Draaicirkel van 3 flatgebouwen moet je er wel bijnemen.

ewing

Tip: Intrax verlagingsveren -40mm, bij ET.

V70geRwin

Mocht je Eibach willen, via ebay.de voor 235 in huis.

Heb net ook een setje besteld.

Wil nog een klein beetje lager maar vooral iets stuggere, progressievere veren en lees op het forum veel positieve geluiden over Koni geel (ook al in huis voor de vooras) i.c.m. Eibach veren.

thuur

En? Heb je al een setje?

Gr ???