upgrade van 440 naar 850

Gestart door menno_b16, 30-07-2007 20:41:39

Vorige topic - Volgende topic

menno_b16

Hee Forum!

sinds afgelopen zaterdag ben ik de nieuwe eigenaar van een Volvo 850, en wel de 850 van 'innocenti' (zie http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=18383.0).
Hij is de vriend van m'n zus, en ik heb de afgelopen 4 vier jaar een aantal keer mee mogen rijden in zijn 850, en tja, dan wordt je toch besmet, en dan lijkt de 440 die ik tot afgelopen vrijdag had steeds meer een echte frikandel, hoewel dat toch ook best een fijne auto was. Maar de 850 is een wereld van verschil, superauto!

Ik ben inmiddels al 7 jaar besmet met het volvo virus. Als kind wilde ik graag een Amazon, en dan een echte b16, die een stuk mooier is dan de nieuwere modellen naar mijn mening.
9 jaar geleden hoorde ik van mijn pa dat een collega van hem een Amazon had gekocht, ik ben hem een keer gaan bewonderen, en mocht er meteen een stukje in rijden, ik was verkocht, maar de auto was niet te koop. ik zei de collega van mijn vader dat als hij hem ooit een keer wilde weg doen, hij het mij moest laten weten. Het betrof hier namelijk een echte Amazon, van 1960, met b16, vierdeurs, two-tone, mooie rode achterlichten, heerlijk. 7 jaar geleden kwam hij te koop, en heb ik hem (nog student, maar toch) gekocht.
Inmiddels heb ik er een wit-zwarte amazon van 1960 op gas bij om op te knappen, evenals een rode katterug b16 sport van 1960, ook om op te knappen.

Claudia

Gheghe...frikandel! ;D

Welkom Menno!
Leuke Volvo's heb je!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Flipjes 850 R

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst !!! Ziet er goed uit !
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Chris

Welkom am forum!

Veel veilige kilometers gewenst.

Groeten

The Saint

Een echte liefhebber zo te lezen!

Veel geluk met je 850 Menno, en welkom op dit forum.
No shirt no shoes, no pinball

innocenti

Welkom zwager op het forum. Veel roffelplezier en je mag nog steeds meerijden hoor  ;D

Turbobiker

Toe maar, heel wat Volvo's.

Veel plezier met je 850 in ieder geval!
De Tussenpaus

FGG

Welkom op 't Forum, Menno.

Mooie auto heb je te pakken. Wat voor kleur is dat? Lijkt wel Classic Green  :eusa_whistle:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: