''Show je Volvo'' Topic!!!

Gestart door haRtV70R, 06-08-2007 20:15:02

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Proficiat!! 8)..................... zaterdag met de C naar de aftersummer meeting??

Grt Ben :)

Rudy-M

Jep, is wel de bedoeling 8)

)()()sT

Echt een mooie wagen, dat interieur heb ik nog nooit gezien, maar ik vind het mooi!
Gefeliciteerd!

elianmars

Rudy-M

Ja maar, je leest het vandaag, dus morgen komen de foto's ;D

Nee, weinig slaap gehad afgelopen dagen, dus de fotosessies zijn er een beetje bij ingeschoten. Zaterdag maak ik zeker weten foto's :P

850-2.520V-Driver

Mag ik er voor deze keer 4 uploaden?  :-*
Ze heeft 't verdient na een cleaning van zo'n 2,5 (werk)dag!
Geheel binnen en buiten gecleaned.
Van het interieur heb ik geen foto's, maar dit is het resultaat na Mequiars Clay Detailing, Mequiars Scratch X, Mequiars DeepCrystal Polish en Mequiars DeepCrystal Carnauba Wax 8)
Ik heb geen armen meer over....

elianmars

Dat ziet er goed uit!  :eusa_clap:

Volgens mij heb je de bovenkant van de stootstrippen niet (goed) ingesmeerd, of zie ik dat verkeerd?

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850-2.520V-Driver

Thanks beiden! :D
Wat je ziet op de stootstrippen (en op wat andere grijzen delen) zijn wat polishrestanten. Aankomend weekend even eraf poetsen en weer eens goed in de lijnolie zetten ;)

elianmars

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 18-09-2009 00:01:07
Wat je ziet op de stootstrippen (en op wat andere grijzen delen) zijn wat polishrestanten. Aankomend weekend even eraf poetsen en weer eens goed in de lijnolie zetten ;)

Je kan ook niet alles tegelijk doen, hè  ;D

850-2.520V-Driver

Citaat van: elianmars op 18-09-2009 00:02:29
Citaat van: 850-2.520V-Driver op 18-09-2009 00:01:07

Je kan ook niet alles tegelijk doen, hè  ;D

Dat bedoel ik :D
Heb maar 2 handjes/armpjes en die hadden al aardig wat meters afgelegd.. Wax on - Wax off ;D

sas

Zo ik ook maar eens dan:

Hij glimt altijd extreem, jammer dat Misha zo jaloers is  ;D Mequiars is het geheim, en een verwarmde garage!
Wat specs:
X-Perform folie ruiten van ET, MTE software, LPI Mesman, 3" Ferrita DP, 2,5" catback Simons en nog heel veel zaken...  8)

Interieur: Olie-en turbodrukmeter in stijl, leder interieur en zwarte pianolak dashboardstrips  :P

close-upje

Lekker kontje...

big ben

Sas,

Proficiat met zo'n nette 850 :eusa_clap:

Interieursetje zie je niet vaak............ ;) eigenlijk had je ook 1 foto "moeten" maken met de deur open
:P ;D

Grt Ben ;)

capri

Oke jij je zin

En de auto

osie

ik heb iedergeval een redenen waarom ik hier nog niet aan mee mag doen.

de buiten kant ziet er van mij nog niet uit.
het eerste doel van mij was de motor te tunen buiten kant komt nog en anders wel een nieuwe body.
;D ;D ;D

toch wil ik wel graag showen maar valt niet te showen dan de motor :eusa_dance: