''Show je Volvo'' Topic!!!

Gestart door haRtV70R, 06-08-2007 20:15:02

Vorige topic - Volgende topic

hertogjan6

Citaat van: Redolpho op 25-09-2013 23:39:38
Nou beste mensen

Met mij gaat het goed hoor. En de mandarijn is (na een aantal overnames van dopie) helemaal naar mijn zin.

Ik heb idd mijn blog verwijderd omdat ik er moe van werd. Veel te veel geouwehoer allemaal.

Anyway, dat is mijn mening. Ik sta open voor kritiek, daar is dit forum immers voor, maar het werd mij ietwat te veel.

Ik zal morgen hier nog wat foto's plaatsen, en in Januari komt er een nieuw blog. Maar dan met een C70 Cabrio.  :D

nice! ben benieuwd! c70 voor erbij of ?
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

hertogjan6

Citaat van: Redolpho op 26-09-2013 00:00:56
Citaat van: hertogjan6 op 25-09-2013 23:47:33
Citaat van: Redolpho op 25-09-2013 23:39:38
Nou beste mensen

Met mij gaat het goed hoor. En de mandarijn is (na een aantal overnames van dopie) helemaal naar mijn zin.

Ik heb idd mijn blog verwijderd omdat ik er moe van werd. Veel te veel geouwehoer allemaal.

Anyway, dat is mijn mening. Ik sta open voor kritiek, daar is dit forum immers voor, maar het werd mij ietwat te veel.

Ik zal morgen hier nog wat foto's plaatsen, en in Januari komt er een nieuw blog. Maar dan met een C70 Cabrio.  :D

nice! ben benieuwd! c70 voor erbij of ?
ben nog bezig met de koop, maar wordt een zwarte C70 T5 cabrio (hoop ik). En ja. Erbij.
zwart met saffron  :eusa_clap: goede combinatie ben benieuwd kom maar op met de fotos (nadat hij echt van jou is! anders heb je weer extra overbieders) en dat mag nooit!  :eusa_naughty:  ;)

hertogjan6

Citeer

word er bijna bang van!  ;D zeer boos/strak neusie!! met die motorkap en steuntjes!!  :eusa_clap:

PS: mis nog wel wat  :eusa_think: ....zwarte raamlijsten!  ;)

dopie

idd zwarte raamlijsten en heldere oem lampen en je hebt een replica van de TF-RL-79 :)

grijzev70tdi

Tja, kritiek werd niet erg gewaardeerd, dus waarom dan nog wat zeggen...

Die vleugeldingen enzo is niet echt mijn smaak... Koplampen staan dan wel weer heel goed.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Volvoboy

Je weet m'n mening toch al? 8) ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

bluemaster

Ik vind hem echt überdik, hoor. Helemaal mijn ding. Mijn motto is niet voor niets "origineel is niet erg origineel"  ;D

dopie

Hij staat er netjes bij zo, en ook de spilttersteunen staan op de goed plek. Was toch makkelijker om het met 2 man te doen :).

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 26-09-2013 22:32:43
Tja, kritiek werd niet erg gewaardeerd, dus waarom dan nog wat zeggen...

Wat wordt er onder kritiek verstaan? Als iemand het niet mooi vindt, is dat zijn/haar mening.
Dit forum is sowieso minder 'geschikt' voor dit soort optische tuning, denk ik. Er zit hier een groot aantal 850/x70 liefhebbers, die de wagen het liefst zien zoals-ie uit de fabriek is gekomen.
Ik ben zelf ook wel van het net niet-standaard, maar al de aanpassingen op de Saffron zijn in mijn ogen overkill. Dat is mijn mening en daar mag iedereen poep aan hebben.

Het is niet mijn wagen, dus doe er lekker mee wat je zelf wilt. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. En dat is maar goed ook, anders zou het een saaie boel worden ;D

svenerik

Ik vond/vind het leuk om te lezen en zien aan de hand van de foto's wat je allemaal doet met je auto.

zonder waardeoordeel oid........

Ik zou zeggen blijf plaatsen die update's en de recentie's welke je niet leuk vind negeer je gewoon... of zoals doe maar het vroeger zei: Er zit een knop op je tv, en die helpt je zo uit de puree.............

iig veel succes met je volgende project en blijven posten !!

sven

hertogjan6

qua kritiek gaat vast wel verandering in komen ;)

er zijn meetings zat en op foto's ziet het er meestal niet uit (maakt niet uit wat het is!'

in het echie is alles 100x mooier dan plaatjes! ;)

blijft een geweldige auto ralph (wees er vooral trots op!!) iedereen is jong geweest en heeft (vast wel) gesluiteld aan de auto qua tuning!

zelf vindt ik standaard gewoon geen porum! daar rijden er al veel te veel van rond! 

gewoon blijven posten ralph! bekijk mijn (onze) blog van voor af aan zat negative reactie's gewoon niet o in gaan! punt uit! ;)

mijn pa heeft er ook heel weinig opgezeten omdat hij er ook heel gauw klaar mee is ;)

Gr Leroy

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Redolpho op 26-09-2013 23:54:35
Ik weet dat niet iedereen het mooi vindt, maar de post's die ik voorbij heb zien komen doen mij toch wel schrikken. Wat een negatief gedoe allemaal. Afgunst en jaloezie is hier schering en inslag.

Deze auto is forum af.

De C 70 krijgt een eigen blog en dan zullen we wel weer zien hoe daar op gereageerd wordt.

Kijk, het is heel simpel. Volvo's zijn over het algemeen mooie, degelijke, in sommige ogen ietwat saaie, auto's. Besluit je de auto aan alle kanten te pimpen en te 'trollen' en daar de resultaten van post, daar moet je er ook op voorbereid zijn dat je daar positieve en negatieve reactie's op krijgt. jij kiest ervoor om die reacties niet te accepteren. Je verwijdert je blog en vervolgens post je in dit topic toch weer foto's.

Accepteer het nou, of post geen foto's meer. Het leven is uitermate simpel hier.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

stefan V70RAWDAUT99

Mooie wagen :D
De achterlichten passen nu ook bij de auto het is zoals ie nu is een geheel.
Zoals je zelf al zegt niet veel meer aan doen!
Donders dikke vette lijpe bak zo!
O/\7O/\ - VOLVO

V70NN 2.4 D5 D5244T10 aut 12/2009 Black S
V70R 2.3 awd B5234T8 aut 04/1999 Black S

grijzev70tdi

Ik zal het gemist hebben, maar welk geneuzel?  Mag ook via pb
Grolsch, het klinkt al lekkerder

KUKO (Rob)

Mijn oude achterlichten staan mooi !