Heldere koplampen [optische tuning]

Gestart door Serge, 05-06-2003 00:25:57

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Citaat van: Rudy-M op 14-11-2006 01:07:31
Binnenkant ook.

Maar ik doelde dus op echt druppels op het glas, waar ik dus geen last van heb.
:-*
Dat heb ik wel helaas, maar alleen aan de linker kant. Terwijl ik hetzelfde heb gedaan als rechts, dus ook stickertje verwijderd.

elianmars

JOEPIE!!!!!!! Vandaag had ik weer vocht in de linker koplamp  :eusa_dance: :eusa_dance:

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

fearless

Citaat van: elianmars op 14-11-2006 22:00:26
JOEPIE!!!!!!! Vandaag had ik weer vocht in de linker koplamp  :eusa_dance: :eusa_dance:

Ik niet !!  :eusa_dance:

Ow ja auto staat binnen.  :eusa_doh:

Peth©oni

zij de led'jes ook te venieuwen? ik heb er 1 stuk....

M a r c

Als je kunt solderen wel. Losse ledje kan ik je opsturen, peuter ik wel even uit een van mijn verwijderde paneeltjes.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Peth©oni

Citaat van: M a r c op 15-11-2006 13:37:11
Als je kunt solderen wel. Losse ledje kan ik je opsturen, peuter ik wel even uit een van mijn verwijderde paneeltjes.

en laat ik nu kunnen solderen..... maw graag dus.

denkweb

Ik heb er twee in de knipperstand. Vorige maand koplampglas kaduuk, natuurlijk precies de verkeerde kant...

leuk klusje voor een aankomende sleuteldag  ::)

RonnieDuck

Doe mij er dan ook even 5,..blauwe/witte! Zodat de beide kanten gelijk van kleur zijn.
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

denkweb

Citaat van: RonnieDuck op 16-11-2006 10:30:11
Doe mij er dan ook even 5,..blauwe/witte! Zodat de beide kanten gelijk van kleur zijn.

Zijn daar ook al verschillende kleuren in te vinden??

RonnieDuck

Citaat van: denkweb op 16-11-2006 10:37:08

Zijn daar ook al verschillende kleuren in te vinden??

Ik wist het ook niet, totdat ik mijn nieuwe zwarte heldere koplampjes had gemonteerd,..ene kant is geel, andere kant blauw/wit. De laatste vind ik wat mooier! Ook zijn er al verschillende zwarte knippers in omloop!

M a r c

Ik stuur je beiden een compleet paneeltje op met ledjes. Die kun je gewoon aan de achterkant losschroeven van het afdekplaatje.

info@europeantuning.nl

RonnieDuck

Ow,..stoer!! Gaaf!

Ik ben niet zo goed in solderen namelijk. Ook niet in racen overigens!!!

denkweb

Doe mij dan ook effe twee blauw/witte 'paneeltjes', ben benieuwd hoe makkelijk het zal zijn om ze te wisselen... moet ik daar de glasplaat weer voor loshalen??

M a r c

zoveel heb ik er niet te verdelen....  had er toevallig 2 over die ik uit mijn eigen lampen heb gehaald.

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: denkweb op 16-11-2006 10:51:43
moet ik daar de glasplaat weer voor loshalen??

Ja, paneeltjes klik je aan de achterkant los maar moeten er aan de voorkant uit. Tenzij jij het paneel door het gaatje van de fitting geduwd krijgt?  ;D  ;)  Glas verwijderen is toch niet zoveel werk? Lamp kan gewoon blijven zitten.

info@europeantuning.nl