Heldere koplampen [optische tuning]

Gestart door Serge, 05-06-2003 00:25:57

Vorige topic - Volgende topic

850g3

Misschien was het prototype met H7 of misschien zijn er wel 2 verschillende typen. Ik snap niet wat het probleem dan zou moeten zijn met de H1 xenonlamp, brandpunt moet gelijk zijn aan de halogeenlamp. Of komt de xenonlamp misschien tegen het kapje aan?

Joenes T-5

denkweb

Ik denk dat ik het kan verklaren eigenlijk:

Ik heb bij de producent na de aanschaf van mijn set heldere koplampen wat feedback gegeven:

1. Xenonkits passen er niet in
2. De Bulb voor de koplamp die de lichtstraal stuurt kan naar goud verkleuren als deze ooit verkeerd afgesteld staat en te warm wordt
3. De lichtopbrengst van de koplampen is beter maar valt tegen
4. De connectoren van de richtingaanwijzers sluiten niet 100% netjes aan op de aansluitingen van de auto; deze corroderen dus in 1 jaar volledig weg als ze niet goed worden ingevet/afgedicht.

Kortom; het lijkt erop dat die punten toch opgelost zijn! Wat betreft dat corroderen blijk ik achteraf ook gelijk te hebben gekregen... moet nu binnenkort maar even wat connectoren vervangen. Gelukkig zijn de kabeltjes allemaal lang zat!

M a r c

Nog een toevoeging voor diegene die niet van die ledjes houden. Het paneel waar die in zitten is heel makkelijk te verwijderen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

denkweb

Van de originele ging dat idd niet... dat klopt. Zijn ze qua prijs gelijk gebleven Marc?

BenC70ES

Citaat van: denkweb op 22-07-2005 12:10:34Ik heb bij de producent na de aanschaf van mijn set heldere koplampen wat feedback gegeven:

Daan, hadden ze ook nog iets gezegd over een eventuele set voor de X/70?

:)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

M a r c

Citaat van: denkweb op 22-07-2005 12:10:34
Ik heb bij de producent na de aanschaf van mijn set heldere koplampen wat feedback gegeven:

Is overigens niet de producent hoor.... Ze pakken ze alleen om in hun eigen dozen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Heldere pinkers met witte reflector!!!!!!  :D

-> Wie, wat, hoe , waar?????????  ;D

Of is dit custommade? Ik weet dat je aftermarket matte US pinkers hebt waar de reflector wit is, dus dan kan je met knutsel en plakwerk wel tot dit resultaat komen...

En dit is helemaal mooi!!!!!! Ook custommade, of eindelijk een gat in de markt opgevuld?

Enkel dan nog bijpassende pinkers...  8)

BenC70ES

Nog meer foto's met de witte reflector:

Link

Link2 groot

Link3 groot

Ricardo

veel mooier dan dan lelijke oranje!

fearless

Citaat van: BenC70ES op 20-09-2005 15:16:26
Nog meer foto's met de witte reflector:
Link

Link2 groot

Link3 groot

I'm in love !!

Wat een schitterend mooie auto.  :o

Lindert Bogers

Zien er goed uit die auto's!!
Heldere koplampen zijn een mooie upgrade voor me auto  :)

Grt ThE DoCtOr

BenC70ES

Laserblue

Ik vind die velg te breed voor de band,
da´s lekker fileparkeren...
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Lindert Bogers