Heldere koplampen [optische tuning]

Gestart door Serge, 05-06-2003 00:25:57

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Citaat van: M a r c op 10-07-2006 13:05:53
Citaat van: haRtC70 op 10-07-2006 12:57:19
Allang gedaan :P  Dan heb ik ze dus zaterdag ofzo ::)

Deze zending bestaat uit 3 zwarte en 3 chrome sets voor de S/V/C70. Dus ik kan nog niet iedereen helpen, maar dus wel degene die het eerst betaald hebben. Dát krijg ik van Emiel nog door (de volgorde).

Jammer, alleen maar voor de x70?!

Of had je nu ook 1 setje voor de 850?
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

emielC70

Uiteraard is het eerste setje voor mij. Hopelijk schieten ze een beetje op bij de DHL.

Er moeten nog steeds een paar mensen betalen. In de hoop dat die niet op vakantie zijn zou ik ze nogmaals willen vragen voor woensdag geld over te maken. Ik weet dat we allemaal marc graag pesten maar zou toch wel een klein beetje lullig zijn als hij zijn vakantie nu nog moet annuleren omdat al zijn geld in onze inkoop is gaan zitten.  ;D

RonnieDuck

Frans Harkema

Citaat van: emielC70 op 10-07-2006 18:20:37
maar zou toch wel een klein beetje lullig zijn als hij zijn vakantie nu nog moet annuleren omdat al zijn geld in onze inkoop is gaan zitten.  ;D

Valt mee, ik heb hem vorige week nog een beetje gesponsord. Eh nee, geen bling-bling koplampen....... ;D

elianmars

Citaat van: Frans Harkema op 11-07-2006 01:06:08
maar zou toch wel een klein beetje lullig zijn als hij zijn vakantie nu nog moet annuleren omdat al zijn geld in onze inkoop is gaan zitten.  ;D

Valt mee, ik heb hem vorige week nog een beetje gesponsord. Eh nee, geen bling-bling koplampen....... ;D

Ik denk dat ondertussen het halve forum 'm gesponserd heeft  ;D ;D

haRtV70R

Citaat van: elianmars op 11-07-2006 09:33:17
Citaat van: Frans Harkema op 11-07-2006 01:06:08
maar zou toch wel een klein beetje lullig zijn als hij zijn vakantie nu nog moet annuleren omdat al zijn geld in onze inkoop is gaan zitten. ;D

Ik denk dat ondertussen het halve forum 'm gesponserd heeft ;D ;D

Juist DAAROM kan ie nu op vakantie :P :P
[move][/move]

M a r c

Joepie!  Krijg net een telefoontje van DHL, alles is ingeklaard en het wordt donderdag geleverd!  Dus nét op de valreep  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

emielC70

RonnieDuck

BenC70ES

Wel allemaal foto's posten hé jongens  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

haRtV70R

[move][/move]

emielC70

Hoe kan dat nou??

Marc krijgt ze pas donderdag binnen en dan moet hij ze nog versturen!!!

Je stond wel hoog op het lijstje van mensen die ze als eerste zou krijgen maar dit is wel heel vlot.

emielC70

Oproep aan Rob Wessels of beter gezegd Gringo.

Wij missen uw adresgegevens.

M a r c

Hahaha, ik denk dat huib nu iedereen voor de gek zit te houden want ik heb ze zelf niet eens  ;D  Morgen!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

MarkoC70T5

Citaat van: M a r c op 12-07-2006 16:14:36
Hahaha, ik denk dat huib nu iedereen voor de gek zit te houden want ik heb ze zelf niet eens  ;D  Morgen!

Zaterdag  8)  ben de dagen aan het aftellen.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.