achterbumper restauratie

Gestart door breakman, 15-08-2007 16:54:24

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: mehn op 15-08-2007 19:52:31
Citaat van: Ludo op 15-08-2007 19:33:27
je kan ze wel laten maken bij Motip.
begin deze week heb ik nog geinformeerd bij de autoshop , was 23 euro voor een 400ml busje.

Ik zal er morgen een voor je halen ;)
Wat was de kleurcode voor jouw kleur rood ook weer?  ;D

doe er dan maar 2.
kleurnummer 419, een beetje Silversand metallic staat ook mooi bij rood.  :evil:

breakman

Citaat van: Frank Selen op 15-08-2007 19:18:01
Citaat van: breakman op 15-08-2007 16:54:24
Door het egoïstische parkeergedrag in Brussel heeft men achterbumper al heel wat te verduren gekregen. Hij is wat gezakt ("hangt") maar daarover heb ik al het een en ander op het forum gelezen.

Thomas, weet je zeker dat je bumpersteun niet is aangetast door roest?

Citeer-moet na het opschuren terug blanke lak erop of mag de SSM direct op de restanten ?
-hoeveel lagen ?
-tips ?

Na het natschuren (bv korrelgrootte 180, 280 en 400) twee lagen ssm en twee lagen blanke lak. Beste idd bumper demonteren.

ik had idd gelezen dat het roesten van de bumpersteun een veel voorkomend euvel is ! en dit had iets te maken met 2 bouten van de bumpersteun ? op te lossen met houtblokje tussen plaatsen ? Of kan je die 2 bouten iets vaster aandraaien. Ludo of Thuur had ergens een mooi plannetje gepost !

pfff bumper demonteren ik hoop dat het beter gaat dan bij Ivo met zijn trekhaak !

breakman

sry was niet ivo die bumper demonteerde maar elianmars ! auto's lijken ook teveel op elkaar !!!