[VOLVO850CLUB-MEETING] Sleuteldag Hooftman Woerden 01-09-2007

Gestart door Laserblue, 16-08-2007 11:27:09

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mark71

Laserblue

Citaat van: VolvoMafia op 23-08-2007 14:03:00
Mijne heren dames,

Bij deze een officieel bericht namens Hooftman Volvo over deze sleuteldag op zaterdag 1 september 2007.

Deze editie zal anders verlopen dan jullie van de vorige jaren gewend zijn. Om te beginnen wordt het evenement deze keer gehouden in onze vestiging in Woerden. Dit in verband met een grootscheepse verbouwing in Waddinxveen. De algehele coördinatie van deze dag zal in handen zijn van EC-lid Theo van Engelenburg. Ook zijn de tijden anders: we beginnen om 9.00 uur en stoppen om 13.00 uur. Inschrijven is niet meer mogelijk.

Bezoekers zijn uiteraard van harte welkom! Parkeer aub de auto niet voor de garagedeuren maar rijdt een stukje verder door. Daar is voldoende parkeergelegenheid.

Onze vestiging in Woerden kun je vinden aan de Botnische Golf 15, 3446 CN te Woerden. Er komen is heel eenvoudig; A12 Utrecht - Den Haag, afslag Woerden. Onderaan de afslag rechts, na BP pomp aan rechterhand tweede stoplicht rechts (eerste stoplicht is carpoolplaats), eerste mogelijkheid rechts, direct rechts voor McDonalds langs, weg volgen en Hooftman ligt aan de linkerhand. Zie bijgaande luchtfoto.

http://i213.photobucket.com/albums/cc230/VolvoMafia/RoutebschrijvingWoerden_sat.jpg

Uiteraard staat de koffie klaar!

Komt Ivo ook? ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mehn

Citaat van: mark71 op 23-08-2007 14:21:35
Citaat van: mehn op 23-08-2007 14:14:10
Goed schema
Ga jij dat wel redden zo vroeg  :eusa_whistle:

Er is mij gevraagd weer wat flushers te helpen. Meestal kom ik dan zelf niet aan sleutelen toe. Nu staan de "hulpbehoevenden" na mij op dezelfde brug ;D

Ik vrees idd dat ik er om 5:30 uur uitmoet. Daar heb ik door de week al grote problemen mee...dus die ene dag kan er nog wel bij  ;)

XC60 D4 AWD:

thuur

Ik kom rond 11u en de klussen die gedaan moeten worden:

- Nieuwe turbo
- Nieuwe koppeling
- Nieuwe distributie

Dan doen we dus een andere keer ;D

Ik heb al een hoop meuk bij me (en ga ook weer met een hoop meuk naar huis, toch Walter?), had ik nog iemand iets beloofd mee te nemen?

Gr 8)

mehn

XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: mehn op 23-08-2007 14:31:35
Citaat van: thuur op 23-08-2007 14:28:36
Ik kom rond 11u

Voor 2 uurtjes helemaal naar Woerden? ;D

En dat is nog maar z'n schatting. Waarschijnlijk is ie net op tijd om af te sluiten. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eric

Denk dat ik wel weer gewoon ff kom kijken en een bakkie doen...
Bij mij doet alles het (weer)  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Racingbrick

mehn

Citaat van: Racingbrick op 24-08-2007 10:49:57
Zijn er geen speciale aanbiedingen deze keer?
::)

Geen idee, Walter?

Deze keer zullen er trouwens geen broodjes gesmeerd worden i.v.m. de eindtijd. Zelf voor ontbijt/lunch zorgen dus ;)
Wellicht niet het belangrijkste onderdeel van de sleuteldag, maar ik dacht laat ik het toch ff melden ;D

XC60 D4 AWD:

Ben

fearless

Citaat van: Laserblue op 23-08-2007 14:24:36
Mijne heren dames,

Bij deze een officieel bericht namens Hooftman Volvo over deze sleuteldag op zaterdag 1 september 2007.

Deze editie zal anders verlopen dan jullie van de vorige jaren gewend zijn. Om te beginnen wordt het evenement deze keer gehouden in onze vestiging in Woerden. Dit in verband met een grootscheepse verbouwing in Waddinxveen. De algehele coördinatie van deze dag zal in handen zijn van EC-lid Theo van Engelenburg. Ook zijn de tijden anders: we beginnen om 9.00 uur en stoppen om 13.00 uur. Inschrijven is niet meer mogelijk.

Bezoekers zijn uiteraard van harte welkom! Parkeer aub de auto niet voor de garagedeuren maar rijdt een stukje verder door. Daar is voldoende parkeergelegenheid.

Onze vestiging in Woerden kun je vinden aan de Botnische Golf 15, 3446 CN te Woerden. Er komen is heel eenvoudig; A12 Utrecht - Den Haag, afslag Woerden. Onderaan de afslag rechts, na BP pomp aan rechterhand tweede stoplicht rechts (eerste stoplicht is carpoolplaats), eerste mogelijkheid rechts, direct rechts voor McDonalds langs, weg volgen en Hooftman ligt aan de linkerhand. Zie bijgaande luchtfoto.

http://i213.photobucket.com/albums/cc230/VolvoMafia/RoutebschrijvingWoerden_sat.jpg

Komt Ivo ook? ;D

Als je mij bedoelt, ik weet het nog niet.  :)

Laserblue

Citaat van: fearless op 24-08-2007 20:10:48
Citaat van: Laserblue op 23-08-2007 14:24:36
Mijne heren dames,

Komt Ivo ook? ;D

Als je mij bedoelt, ik weet het nog niet.  :)

duurde ff ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

855-Champagne

Citaat van: mehn op 24-08-2007 10:53:25
Citaat van: Racingbrick op 24-08-2007 10:49:57
Zijn er geen speciale aanbiedingen deze keer?
::)
Geen idee, Walter?

Deze keer zullen er trouwens geen broodjes gesmeerd worden i.v.m. de eindtijd. Zelf voor ontbijt/lunch zorgen dus ;)
Wellicht niet het belangrijkste onderdeel van de sleuteldag, maar ik dacht laat ik het toch ff melden ;D

Wat geen broodjes, kan niet drinken hoor op een lege maag.