beter laat dan nooit

Gestart door VolFop850, 16-08-2007 00:30:20

Vorige topic - Volgende topic

VolFop850

Beter laat dan nooit. even voorstellen. Mijn naam is Goossen Foppen (34jaar) ( ja zo heet ik echt) (trouwens zo heet iedereen in harderwijk). Sinds 3 weken in bezit van Volvo 850 en van een gezonde dochter. deze is een dag eerder geboren dan de dag waarop mijn nieuwe aanwinst opgehaald moets worden. beetje rommelig allemaal. in ieder gaval blij met aankoop ( en onze dochter natuurlijk, eigenlijk nog belangrijker).
Heb in ieder geval een 850 2.5I automatic 10V aangeschaft. Hiervoor 2x Volvo 440 gereden. ( man wat een verschil, nooit meer terug) Liefde voor Volvo begonnen toen ik 3 stuks Amazones onder m'n kont heb gehad. Maar dan voornamelijk vanaf de achterbank gezien. was een jaar of 7 toen mijn vader z'n eerste Amazon kocht. daarna nog 2 andere Amazones gehad. daarna is hij overgstapt op een 340 DL, 340 GLE toen na een paar foutjes een 440 Highway edetion. daarna ging hij toch weer de mist in. toen heb ik het goede voorbeeld maar gegeven door mijn eerste 440 aan te schaffen waarna mijn vader toch weer een Volvo aanschafte ditmaal 2 x een S40 en je raad het al ook hierna weer in fout gegaan. sommige mensen leren het ook nooit.
daarna heb ik zelf een andere 440 gekocht omdat de vorige in frankrijk in elkaar werd gereden door een ford fiesta. nou dat heeft die fiesta geweten. niets meer van heel. wij alleen het knipperlicht. (nou ja en de rest van de de rechter voorkant, maar toch). Nu dan eindelijk een 850 gekocht. altijd al willen hebben. hij is lekker orgineel maar wel voorzien van cruisecontrol en ECC. verder gewoon stalen velgen en zelfs geen spoiler. wel de dakrail. maakt het toch af. al met al precies iets wat ik zoek. is voornamelijk bedoeld als gezinsauto.
Maar om even terug te komen op mijn vader. hij heeft mijn auto voor mij opgehaald en is weer helemaal verliefd op volvo. dus vorige week zijn ford fusion te koop gezet op marktplaats en weer driftig op zoek naar een volvo. Word waarschijnlijk wel een S60 maar toch. Dus volvoliefhebbers help een oude man in een volvo en koop zijn ford van hem.
verder alle lof over dit forum en vooral voor de hulpbereidheid van de forumleden.
Volvo 850 2.5I 10V Automaat

Dave T5

Welkom en veel succes met de volvo

breakman

welkom op het forum en proficiat met je aankoop !

uitgebreide intro mis alleen de PIC's !!

veel rijlpezier !  8)

Marc O.

Welkom en veel plezier met de Volvo. Gefeliciteerd met je dochter!
...The Nile isn't just a river in Africa...

KMvrtr

Hoi, gefeliciteerd met je dochter en met je auto (in die volgorde!  ;) ).

Als het een beetje mee zit ga je van allebei nog heel lang genieten.
Al hoop ik wel dat je je aan je auto niet zo vaak hoeft te ergeren.
Met kinderen is het zo dat de hoge toppen ook een paar diepe dalen met zich mee brengen.  ;D
Hopelijk is de relatie met je auto gelijkmatiger, zij het minder intens. :azn:

FGG

Welkom op 't Forum, Goossen.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Domaso

Welkom op het forum Goossen. Proficiat met de geboorte van je dochter en de aankoop van je roffel.

Dubbel feest in huize Foppen.  ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Volvo 850 Eindhoven

welkom op het forum, en natuurlijk gefeliciteerd met je dochtertje :eusa_dance:

maar eigenlijk ben ik wel be nieuwd naar foto's ;D (van de auto dan he :) ;))
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

Flipjes 850 R

Citaat van: VolFop850 op 16-08-2007 00:30:20
zelfs geen spoiler. wel de dakrail. maakt het toch af.

Welkom, Gelukkig iemand die net als ik vind dat een dakreling hoort op een estate   ;D ;D
Veel plezier van/met je nieuwe auto
855 R Automaat Dark Olive Pearl

VolFop850

it's a shame, maar heb eigenlijk nog geen foto's gemaakt. kan hem namelijk elke dag in het echt zien. maar zal zien of ik er eerdaags wat aan kan doen. dus nog even geduld. moet ook nog even zien hoe ik ze er opkrijg. heb hier al wel iets over gelezen.
Volvo 850 2.5I 10V Automaat

chiel850

welkom,

ook graag foto´s van je dochter