Op zoek naar een nwe 850

Gestart door EdOdee, 18-08-2007 22:11:32

Vorige topic - Volgende topic

EdOdee

Ben al een tijd op zoek naar een vervanging van mijn oude 850 en zo kwam ik deze tegen.....  :D

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=74002197&p_type_lijst=RL&o_id=4211926

Ik was benieuwd wat jullie ervan vinden en of er misschien iemand zou zijn die deze wel zou kennen.

Grtz

Ronbroek

Voor dat geld mag je de mijne wel kopen  :P

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

EdOdee

Haha, ja hij is idd wel erg duur.... :-\

Ludo

Citaat van: Ronbroek op 18-08-2007 22:14:35
Voor dat geld mag je de mijne wel kopen  :P

de mijne voor de helft.  :-X :evil:

Ronbroek

Met witte knipperlichten een spoiler en andere velgen is het al weer een heel ander gezicht.

Jammer van het halfleder.

Een proefrit bij de dealer kan nooit kwaad denk ik.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

daytonawim

Volgens mij is dat half "skai"

elianmars

Citaat van: EdOdee op 18-08-2007 22:18:18
Haha, ja hij is idd wel erg duur.... :-\

Zo overdreven duur is-ie nou ook weer niet, toch?

Ludo, jouw wagen ligt in de prak, logisch dat je 'm voor de helft wel kwijt wilt....  ::) ;D ;D ;)

Chris S.D.

Het is maar net hoe je het wilt lezen, maar persoonlijk vind ik 't wat krom staan:

Garage DOORNBOSCH is een Vakgarage welke werkt onder de kwaliteitsnormen die de Vakgarage organisatie stelt aan zijn deelnemers.  ;D

Prijs is inderdaad aan de stevige kant, betaalde ruim 2 jaar geleden voor mijn turbootje met 60.000 km. minder op de teller al euro 500,00 minder. Zie ik daar een blauw dashboard ? Moet je maar net van houden, ik heb d'r destijds een 850 voor laten staan. Succes met je overweging i.i.g.