Terug, en dit keer houden we het droog!

Gestart door combinedforces, 22-01-2009 23:25:30

Vorige topic - Volgende topic

LPGLE

Gefeliciteerd,  en hopen dat je snel alles vergeet van je vorige 850.

Die velgen hebben naar mijn mening wel een hoog V.A.G gehalte....

combinedforces

Citaat van: Boeijke op 23-01-2009 15:42:47
Citaat van: 850blues op 23-01-2009 14:18:52
:D

Hey, welkom terug!!!

't Is vast lekker Roffelen in zo'n lege parkeergarage...

Die garage is aan alle kanten open. Klinkt niet zo heel super.
Zelf geprobeerd    :evil:

Willem

Ach, als je vriendin zegt dat ze elke ochtend heel duidelijk kan horen dat 'jouw auto' de straat verlaat omdat ie zo hard klinkt dan doet ie het ook leuk in een garage. Maar de parkeergarage in Dukenburg is een leuke...

RobbertC70

hathü

Citaat van: combinedforces op 24-01-2009 23:35:41
Citaat van: Boeijke op 23-01-2009 15:42:47
Citaat van: 850blues op 23-01-2009 14:18:52
:D

Hey, welkom terug!!!

't Is vast lekker Roffelen in zo'n lege parkeergarage...

Die garage is aan alle kanten open. Klinkt niet zo heel super.
Zelf geprobeerd    :evil:

Willem

Ach, als je vriendin zegt dat ze elke ochtend heel duidelijk kan horen dat 'jouw auto' de straat verlaat omdat ie zo hard klinkt dan doet ie het ook leuk in een garage. Maar de parkeergarage in Dukenburg is een leuke...

Wat ook leuk is flink gassen in de tunnel bij het spoorstation (centrum) wel oppassen voor oom agent met zijn lasergun. ;D :police: :'(

Erik_M.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik hoop dat je van deze Roffel langer mag genieten dan van de vorige !!

Man man, wat een verhaal, wat afschuwelijke ervaring ! Gelukkig reed je in een 850 en kan je het navertellen.

V.w.b. het kenteken van je 850's, jaren geleden heb ik zoiets ook met m'n Amazon gehad, met het chassisnummer dan wel. De kortgereden Amazon had chassisnr. 274005 en de Amazon die ik een paar dagen later ter vervanging kocht had chassisnummer 274028. 

Maar goed, het gaat hier om jou.  Iig. veel veilige km's toegewenst !

gRoet,
eRik

combinedforces

Dank, dank... Ik voel me helemaal de koning te rijk met m'n roffel. Het is thuiskomen, ik heb er helemaal geen rare of nare herinneringen aan als ik achter dat stuur stap.