Bavaria City Racing

Gestart door Ronbroek, 19-08-2007 10:47:04

Vorige topic - Volgende topic

Ronbroek

Gaan er nog forumlieden naar de Bavaria City Racing ?

http://www.rotterdamracing.nl/

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Ronbroek

Nou, het was druk, weinig gezien wel veel lawaai.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

HaRdCoRe-WeZ

Ik las 500.000 man, ja dat is druk. In het begin beetje achteraan gestaan, maar halverwege stond ik mooi vooraan. Genoeg gezien, geluid viel een beetje tegen, foto's beetje crappy met de compact. Leuke dag gehad verder, volgend jaar gewoon weer.

DopdeDouwer

Ja het was inderdaad erg druk. Ik was er een uur of half 2. Toen stond ik op de Coolsingel thv koopgoot, het stond toen ongeveer 2 a 3 rijen dik. Maar al snel stond een van ons vooraan, doordat er mensen weggingen, en konden we afwisselen. Maar die plek was niet heel goed, je zag ze voorbij flitsen dus zijn we richting hofplein gelopen waar meer actie was.
Helaas waren de terasjes dit jaar op geruimd dus kon je niet op de tafels gaan staan. Toen wat anders opgezocht om het goed te kunnen zien.

photobucket doet het helaas even niet filmpjes en foto's komen er aan.
Vierkant Rules

Ronbroek

Ja, daar stond ik ook, bij de koopgoot.

Ben nog even op de trappen van het wtc ? gaan staan, later maar ff biertje gepakt op dat terras tegenover
de C & A

DopdeDouwer

Zo dan bij deze de filmpjes en foto's.

Zoals gezegd eerst op de coolsingel. De openings ronde van opstelten en de coureurs in de oldtimers was nog goed te zien vanwege de lage snelheid. Alberts was lastiger te volgen. Ook het gejank van de F1 dat van het hofplein kwam had veel aantrekkingskracht.

Na even rond gekeken te hebben vond ik een mooie stek:

Helaas had ik de camera niet direct meegenomen die had ik pas later. Daardoor ontbreken de filmpjes van het Drift-team dit was echt spectaculair, echt heel het hofplein stond blauw van de rook. En wat maakte die BMW's een geluid zeg!  _/-\o_
Ook de F1 die een vanuit stilstand optrok met volgas heb ik helaas niet vastgelegd, had het toen druk met me goed vast houden. Best lastig als je eigenlijk je vingers in je oren wilt doen.  :+

Hofplein:
Vierkant Rules

alex V50

Aangezien ik zelf op Mallorca zat kon ik er helaas niet bij zijn.
Mijn schoonfamilie was wel aanwezig met de Marcos.
In verband met promotiedoeleinde heeft de Marcos op de racesalon gestaan en heeft Mental Theo een stukje gereden.

De reguliere coureurs duwen de auto, nergens te beroerd voor  ;D :

Even mijn schoonvader in het zonnetje zetten (heel belangrijk  8) ):

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience