Mijn RAWD inruilen voor een D5???

Gestart door Bert 02.02.159, 08-06-2003 13:17:42

Vorige topic - Volgende topic

Roy_Heitzer

Citaat van: devnull op 12-06-2003 11:03:53

M5? haha..
Ik dacht meer aan dit motorblok...

MacLaren F1
V12
Top speed 232 mph / 371 kph

Kleine correctie,topspeed 390 km p/u ;D
Ik heb een filmpje gedownload via Kazaa waar je via een inboard camera mee kan kijken hoe de topsnelheid bereikt wordt.  :o :o :P

devnull

Dit waren de officiele gegevens van MAcLaren zelf...
Die jij zag zal wel getuned zijn geweest ;)

391..tering..in de bebouwde kom?  ;D

Boom

391 haalt ie inderdaad op een engels testcircuit.
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Rudi

Citaat van: Rene op 12-06-2003 11:32:27
He Diablo,

Je bent wel heel erg in de buurt ofwel BINGO. Een ontzettend ruige auto die RS4. Maar ja te duur op dit moment. En............ er is niets mis met mijn R AWD dus die kan nog een hoop plezier verschaffen.

Maar ze staan ook wel "goedkoper" zo van €66.000,- :o :o
En dat is nog een bak met geld voor een 2e handsje

Klopt,maar als je het kan betalen gelijk doen dan ben je Volvo gauw vergeten,ook al is de R AWD onovertroffen,qua looks is de R veel mooier maar wat rijgedrag en prestaties betreft blijft Volvo ver achter..... ;)
Dr.Go-Fast...

Entuscan

RS4 is wel belachelijk klein als je eenmaal V70R AWD gewoon bent.

Stond vorige week langs (ook een grijze) RS4 op BurgerKing parking in Duitsland.

Dat ding is seffes een dikke meter kleiner ... :o
Toch ook mooi hoor zo'n rs4 .... maar moet toegeven dat de rs4 eigenaar bij het verlaten van BurgerKing toch een inspectierondje rond de mijne gelopen had :)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Boom

V70 is ook niet zo'n grote auto....
240/940 was bijvoorbeeld veel groter.
Wie remt, verliest...

devnull

Je kunt dan beter een V70 R met een RS6 vergelijken...qua grote
dan..prestaties van RS6 zijn akkelig..VET!

BenC70ES

CiteerV70 is ook niet zo'n grote auto....
240/940 was bijvoorbeeld veel groter.

:o Ja dat scheelt toch een dikke 6 cm!  :P

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Boom

maar de binneruimte is veel groter! De V70 is zo lang door die ver uitstekende bumpers!
Wie remt, verliest...

Raf

ik ben vorige week naar Viva Italia geweest op het TTcircuit in Assen.
daar reed een RS4 mee tussen de Lamborghini's en de Ferrari's. die auto kon dus heel goed volgen ;D ik was daar wel verwonderd over!
later kwam ik erop dat het een klein bochtig circuit is dus dat de RS4 wel een beetje het voordeel had omdat er geen echt grote snelheden gemaakt werden.
er reden ook nog twee pace-cars mee, ook RS4 en gingen nog harder. waarschijnlijk omdat de bestuurders de baan goed kenden.

besluit: ik was onder de indruk van de prestaties van de RS4's

Raf
De gustibus non disputandum est!

Rudi

Citaat van: Raf op 14-06-2003 09:18:32
ik ben vorige week naar Viva Italia geweest op het TTcircuit in Assen.
daar reed een RS4 mee tussen de Lamborghini's en de Ferrari's. die auto kon dus heel goed volgen ;D ik was daar wel verwonderd over!
later kwam ik erop dat het een klein bochtig circuit is dus dat de RS4 wel een beetje het voordeel had omdat er geen echt grote snelheden gemaakt werden.
er reden ook nog twee pace-cars mee, ook RS4 en gingen nog harder. waarschijnlijk omdat de bestuurders de baan goed kenden.

besluit: ik was onder de indruk van de prestaties van de RS4's

Raf
Komt ook door het perfecte AWD systeem,RS 4 schijnt 1 van de weinigen te zijn die haar PK,s daadwerkelijk op de weg krijgt, heb er ingezeten en was overtuigd :D ;D
Dr.Go-Fast...

Marc 0101.001

Citaat van: Rene op 11-06-2003 20:30:05
Ik zit er ook over te peinzen om hem weg te doen :-\

Maar wat dan, nog sneller en 4wd. Heb wel wat op het oog, maar schrok met de tering hoe duur die nog zijn 2e hands. Bijna even duur als een splinternieuwe S60R.

Dilemma....... wacht toch nog maar heel even.

Als je alleen maar een snellere auto wilt dan kun je met de huidige nog wel uit de voeten. Daar valt best nog wel wat meer pk's en Newtonmeters uit te halen.

Rene

He Marc,

Daar heb je helemaal gelijk in. Was ook maar een hersenspinsel. En na het zien van de prijs......
En net wat ik eerder zei, er is helemaal niets mis met de V70 R AWD. Gaat nog steeds als een jekko ;D 8) 8)

Over die pk's en Nm, tja...... wil wel maar ben nog steeds huiverig over de gevolgen (AT en Visc. koppeling)
En nog maar niet over de remmen te beginnen.

Rudi

Citaat van: Rene op 16-06-2003 13:50:16
He Marc,

Daar heb je helemaal gelijk in. Was ook maar een hersenspinsel. En na het zien van de prijs......
En net wat ik eerder zei, er is helemaal niets mis met de V70 R AWD. Gaat nog steeds als een jekko ;D 8) 8)

Over die pk's en Nm, tja...... wil wel maar ben nog steeds huiverig over de gevolgen (AT en Visc. koppeling)
En nog maar niet over de remmen te beginnen.

Heb je wel al DP en uitlaat?Ik dacht dat alleen de koppelomvormer de zwakke plek is,dan moet er gewoon een zwaardere op,dan is het pk verlies van de AT ook opgelost ;)
Dr.Go-Fast...

Bert 02.02.159

Hele afgelopen weekend gereden met de D5. Ik ga 't echt doen! Met de dealer de korting afgesproken voor als ik zelf mijn R AWD verkoop. Die kun je dus binnenkort op de "te koop" sectie aantreffen. Mocht je interesse hebben in een prachtige R AWD '99....... Goedkoper krijg je'm nergens. Beter ook niet.