Even voorstellen...

Gestart door bertk, 25-08-2007 15:58:46

Vorige topic - Volgende topic

bertk

Goedemiddag 850 rijders!
Vanmorgen voor het eerst een proefrit gemaakt in een 850 (2.5 I). Ziet er goed uit, rijdt prima. Heeft 3ton gelopen en is van september 96. Vraagprijs 5750. Omdat ik helemaal nieuw ben met Volvo hik ik wel wat tegen het aantal kilometers aan. Staan mij niet veel kosten te wachten en is de vraagprijs redelijk.
Ik rij zelf dagelijks op de motor naar mijn werk. We willen gewoon een ruime auto voor de weekenden en zo.
Kinderen hebben meer ruimte nodig en dat is in het Alto'tje dat we nu rijden niet echt geweldig. Maandag komt de dealer met een voorstel.

Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten/navragen aan de dealer.
Trouwens de dealer staat wel als "goed en betrouwbaar" te boek (Hooftman Schoonhoven).
Ik hoor graag van jullie.

Laserblue

Welkom Bert

3 ton? nou dan gaat ie nog wel een paar ton mee hoor!

staat ie bij Hooftman? dan kun je er van uit gaan dat ie in goede staat is.

vragen aan Ron?
of ie koffie heeft ;)

gr.
Hubert.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Hallo Bert, welkom hier. De prijs lijkt me enigszins aan de hoge kant. Zit de auto goed in de opties, is de volledige onderhoudshistorie bekend, zit er een jaar volledige garantie op? Als dat niet het geval is dan betaal je waarschijnlijk iets te veel.
...The Nile isn't just a river in Africa...

bertk

De auto is behoorlijk compleet (climatecontrole(gescheiden), radio/cd,volledige history van onderhoud,zonwering pasagiers, kofferbak met rolhoes, trekhaak, achter spoiler, electrische ramen/spiegels etc. etc.). Ik kreeg ook direct inzage in onderhoudshistorie en rekeningen/kosten. Distr.riem is reeds vervangen, airco is ook reeds vernieuwd, nieuwe originele Volvo voorruit.
Kortom: een eerlijk inzicht.
Wel wat beginnende roest onder rubber achterruit en bij rechter voordorpel (alleen bij openen van deur zichtbaar).

Dus ja, hoe veel is te veel betalen?