Tunings project Dr.Go-Fast...

Gestart door Rudi, 27-08-2007 19:49:37

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

Lekker vakantie,was ik wel aan toe.Ga a.s. Maandag richting Z-Frankrijk als er verder niks tegen zit,kunnen ze daar ook 's zien waar LaserBlue voor staat.Pak de mooie route via Duitsland,Zwitserland en Italie,bij Basel zet ik mijn autoalarm maar even uit,2 handen aan het stuur en niet harder dan 120,heb het idee dat de Zwitsers iets tegen me hebben ;D

Heb de auto zelf olie ververst,nieuwe banden zitten er om Dunlop SP9000 auto is er klaar voor.Blijf me verbazen dat hij zo lekker blijft rijden,teller staat nou op 2ton maar hij zoeft nog net zo lekker 200+ als tig jaar geleden,en elke pk is nog volop aanwezig.

Ga wat mooie foto's maken :)
Dr.Go-Fast...

Turbobiker

Mooi, geniet van je vakantie!
De Tussenpaus

Freakybaby

Geniet van je vakantie en je auto! En idd oppassen bij Basel, jaartje terug hadden ze me daar 2 keer te pakken in 6 minuten. Overigens beide net na de ring Basel (zouden ze eindelijk klaar zijn met verbouwen daar?)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

BenC70ES

Let trouwens op dat het vaak van 120 naar 100 en zelfs 80 zakt...!  Camera's die langs voor flitsen staan er ook.

Veel plezier voor de rest!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rudi

Van voren is goed,die pakt DSI al op 1,5 km als het goed is  8) maar doe wel rustig aan,heb geen zin in gedonder in dat soort landen.

thanks ;)
Dr.Go-Fast...

Rudi

Kiekeboe ;D 

Ik moet telkens aan die ene aflevering van Knight Rider denken...waar Kitt...nou ja dat hij dus...even niet meer....nou ja ik bedoel...hij geeft even geen teken van leven meer :(   :'(
Dr.Go-Fast...

Vertigo

Citaat van: Rudi op 28-01-2009 21:32:13
Kiekeboe ;D 

Ik moet telkens aan die ene aflevering van Knight Rider denken...waar Kitt...nou ja dat hij dus...even niet meer....nou ja ik bedoel...hij geeft even geen teken van leven meer :(   :'(

Accu leeg? Als je'm net zo lang niet gestart hebt als dat je in dit topic gepost hebt....

Rudi

Nee,schiet me net te binnen dat ik vanmiddag zelf de accuklemmen heb losgemaakt :eusa_angel:  wat ben ik ook technisch eigenlijk als je er goed bij nadenkt 8) 

Dr.Go-Fast...

Laserblue

Citaat van: Rudi op 28-01-2009 21:56:37
Nee,schiet me net te binnen dat ik vanmiddag zelf de accuklemmen heb losgemaakt :eusa_angel:  wat ben ik ook technisch eigenlijk als je er goed bij nadenkt 8) 

was ik maar zo technisch al jij  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rudi

Citaat van: Laserblue op 29-01-2009 12:23:51
Citaat van: Rudi op 28-01-2009 21:56:37

was ik maar zo technisch al jij  ;D

Das jammer Huub ;D Mocht je vragen hebben,je kan altijd bij me terecht dat weet je :evil: ;)
Dr.Go-Fast...

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Rudi

Dr.Go-Fast...

animalT5R

Hey Rudi,
Is er dus toch van gekomen,de R verkocht....
Komt met de tijd wel weer wat op je pad vriend  ;)
Gr Jo

elianmars

Is-ie nu toch verkocht?

Leuk voor de nieuwe eigenaar, maar ik zou die wagen toch wel heel erg gaan missen  :-\

animalT5R

Citaat van: elianmars op 19-03-2009 20:52:17
Is-ie nu toch verkocht?

Leuk voor de nieuwe eigenaar, maar ik zou die wagen toch wel heel erg gaan missen  :-\
Als ik de advertentie hier op het forum zie,wel ja.
En hoorde een en ander al door de telefoon van Rudi zelf  ;)