Bluetooth carkit van Parrot: welke en waar?

Gestart door Bastiaan, 27-08-2007 23:24:09

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Dat gaatje zit er omdat je bovendek niet juist is gemonteerd. Als je het loshaalt zie je aan het dek een pin zitten en aan de onderkant van het dash een gleuf. Als die pin niet in de gleuf zit krijg je dit...

Als je hier kabels doorheen wilt hebben zul je het bovendek moeten loshalen. 10 tot 15 minuten werk, zie het kapotte dashverlichting topic.

Gr 8)

KMvrtr

Ik heb al een aantal maanden een CK3100.
Bevalt goed. Vooral sinds ik ook een zwane(n?)halsmicrofoon erbij gemonteerd heb. Ben nu prima verstaanbaar en versta alles ook goed.
Enige minpunt vind ik dat een BT carkit nu eenmaal geen externe antenne heeft. En dat merk je gewoon, vooral als je wat harder rijdt, en in gebieden met een matige dekking.

Wel heb ik een Brodit Proclip + actieve houder gekocht voor de telefoon.
Daarmee heb ik een constant goed opgeladen telefoon. Ook vind ik het persoonlijk prettiger om gewoon de knoppen op de telefoon te bedienen dan het druk/draaiwieltje van de Parrot. Dat gebruik ik eigenlijk alleen nog als volumeknop.

Marty

Heb vorige week net mijn CK 3100 ingebouwd. Heb de "tracs-schakelaar" verplaatst. De oplossing kan niet voor degene in het bezit van een boordcomputer....

KMvrtr

Precies. En dat 'probleem' heb ik dus.

Heb je netjes gedaan, maar dat vertelde ik je gisteren ook al. :)

Ik ga eens even rustig kijken waar ik de mijne kwijt kan.

llinssen

Kan me niet goed voor de geest halen hoe het asbakje /muntenbakje er in mijn 850 uit zag, maar op het volvo forum staat iemand die in zijn c70 een hele mooie plek heeft gevonden/ gemaakt: op de plek van het muntenbakje.
Wellicht toe te passen in 850.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

hanszelf

Citaat van: Marty op 26-10-2007 11:32:29
Heb vorige week net mijn CK 3100 ingebouwd. Heb de "tracs-schakelaar" verplaatst. De oplossing kan niet voor degene in het bezit van een boordcomputer....
http://img141.imageshack.us/img141/3233/parrotrf6.jpg
Psies, daar heb ik hem ook zitten. Ik heb geen TRACS maar de schakelaar van m'n LPG zit daar wel. Paste hij mooi naast. Alleen met ruitenwissers in de intervalstand is het display wat moeilijker te lezen maar dat vind ik geen ramp.
Ik heb overigens wel het displaytje ff opengeschroefd en het kabeltje aan de achterkant doorgevoerd ipv aan de onderkant. 5 minuten werk en het scheelt een lusje ;D

Hans
Tot voor kort: 854 2.5 10V AUT. '94
Necam LPG-injectie, Deltamil airco, Xenon

Marty

Citaat van: hanszelf op 26-10-2007 21:44:02

Ik heb overigens wel het displaytje ff opengeschroefd en het kabeltje aan de achterkant doorgevoerd ipv aan de onderkant. 5 minuten werk en het scheelt een lusje ;D

:o  Dat ik daar nu weer niet aan gedacht heb...... nu moet ik al het dubbelzijdige tape er eerst weer afpulken.  :( Maar ja, jouw oplossing is wel zo netjes. Binnenkort maar eens doen.

Enno

Citaat van: Marty op 26-10-2007 11:32:29

http://img141.imageshack.us/img141/3233/parrotrf6.jpg

Mooie oplossing ;) zeker als je dashboard niet vol zit met alle mogelijke knoppen....

llinssen

Voor die oplosing zit bij mij een speciaal knopje in de weg.   ;D

Ik kon het niet nalaten...
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

KMvrtr

Ik heb dat rijtje knoppen op één na vol zitten. Dus voor mij gaat dit niet werken.
Iemand nog een suggestie waar die carkit display past voor de arme sloebers die kampen met het luxeprobleem van een goed gevuld dashboard?

llinssen

Heb je die van het muntenbakje al overwogen?

KMvrtr

Muntenbakje?
Ehhmm heb ik dat dan? Vast wel, maar ik weet even niet uit mijn hoofd waar dat zit.
Ik vermoed ergens onderin het dash, en als dat klopt wil ik hem daar denk ik niet hebben.
Zal zo eens even op Volvo-forum loeren.

KMvrtr

Even nog een heel andere vraag:
Waar ergens laat je dat kastje van de Parrot achter het dashboard?
Ik heb een 850 dash nog nooit open gehad. Plenty of space, of is er één plekje waar het net past?

KMvrtr

Citaat van: llinssen op 26-10-2007 13:18:18
Kan me niet goed voor de geest halen hoe het asbakje /muntenbakje er in mijn 850 uit zag, maar op het volvo forum staat iemand die in zijn c70 een hele mooie plek heeft gevonden/ gemaakt: op de plek van het muntenbakje.
Wellicht toe te passen in 850.

Hoi, ik heb een half uurtje gezocht, maar het nog niet gevonden.
Heb je een linkje waar dat dan staat?

MarkoC70T5

Ik ben die gene die op het volvo forum zijn parrot lokatie liet zien  in een C70.
dit past dus ook in de V/S serie.

hij paste percies op de plaats van de muntjes houder.

Klein aluminium plaatje gemaakt

En het past  :eusa_dance:

Totaal overzicht

Best een mooie plek al zeg ik het zelf  :eusa_whistle:

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.