T5R 2.0

Gestart door E-Jay, 13-03-2011 21:02:01

Vorige topic - Volgende topic

dita

Gefeliciteerd!
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

TIMON

Top !

Gefeliciteerd  :eusa_dance:

Rijd prima zo,n 2 liter turbo  ;)
85011940

elianmars

Als je 'm gekocht hebt: gefeliciteerd!

Ik hoop alleen niet dat je echt zoveel ervoor betaald hebt. Vind 't erg veel geld voor een import met een 2 liter motor  :eusa_shifty:

Edit: 't Zijn jouw centen, dus al kost-ie een ton  ;D

antraciet

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

jrkalf

Gefeliciteerd met je nieuwe auto en sterkte met het onderhoud.... De meeste T-5R auto's komen met een mooie onderhoud historie, maar ook met minder subtiele bestuurders die nog wel eens wat achterstallig onderhoud bij de verkoop er extra gratis bij geven.

Waar zijn de foto's? ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

MikeyQR

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst  :eusa_clap:

Dan kan je 'm ook gelijk hier bij zetten  ;) http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,46657.135.html

jrkalf

Gatverdarrie mikey, moet dat nu? Nu moet ik er weer een kolom bij maken voor 2.niks motoren ;D
Met alleen maar 2.veelmeer motoren was het veel makkelijker :)

Kom maar op, ik bouw hem wel weer om.
Ik hoop dat SPIN ook z'n lijst aanpast.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

francois

rijd lekker he

kan er over mee praten
heb zelf ook een 2 liter  :eusa_dance:

grfr

E-Jay

Vandaag voor het eerst een stukje wezen rijden. Nu reden we de afgelopen 3 jaar in een V40 T4, en dan is dit wel een verademing. Zo'n V40 kan de pk's eenvoudig weg niet kwijt, en ook bij rustig rondtouren: wat rijdt zo'n t5 heerlijk rustig vergeleken met de V40!

arjen850

Citaat van: E-Jay op 20-03-2011 17:51:47
Vandaag voor het eerst een stukje wezen rijden. Nu reden we de afgelopen 3 jaar in een V40 T4, en dan is dit wel een verademing. Zo'n V40 kan de pk's eenvoudig weg niet kwijt, en ook bij rustig rondtouren: wat rijdt zo'n t5 heerlijk rustig vergeleken met de V40!

Ja gelukkig kunnen de turbo's 850 het vermogen wel prima kwijt :eusa_think: ;D
Gefeliciteerd met de aankoop, hoop dat je R veel plezier van hebt ;)