Alarm uitschakelen

Gestart door Jennew, 18-05-2007 20:54:31

Vorige topic - Volgende topic

Jennew

Hallo allemal

Ik had problemen met mijn alarm kon hem niet meer uitzetten en de afstandbediening kan je dan niet inlezen. Als je zekering 6 eruit haalt kun je wel weer rijden maar heb je geen binnen verlichting en geen CV. Dat probleem is bij mij nu opgelost door een BY Pass relais te monteren type 3545333. Het alarm werkt niet meer maar de rest werkt weer als voorheen. kosten bij de volvo dealer €7,00

Ludo

had je dat hier gevonden?.  ;D

maar welke problemen had je dan?.

Jennew

Nee ik heb dit niet in het forum gevonden, maar advies van de Dealer
Doordat ik de accuklem los had gehaald sprong de auto op alarm. omdat de batterijen van de AB leeg waren kon ik hem niet meer uitschakelen.
Dan moet de AB weer opnieuw ingelezen worden en dat kan alleen als hij niet in de alarmfase zit. Dan is dit de goedkoopste oplossing alleen het alarm is dan uitgeschakeld

Frenz

Dit zou dan ook de oplossing moeten zijn, als je wel afstandsbediening wilt, maar het alarm niet wilt activeren, toch? (van de 960 die ik hiervoor had, was het alarm iets te overijverig ::) )

Volgens mij heb ik ook Guard I, maar zonder AB (850 GLT 2.5 20V uit '94), las eerder al dat een nieuwe AB bestellen wel/niet kan (daar lopen de meningen over uiteen)

Dus indien ik zo'n kassie kan bestellen en die € 7 modificatie doe, dan hoef ik de deur niet meer met de sleutel te openen, right? Ben niet lui, maar ik hou van luxe & gemak :eusa_angel:

Ludo

Citaat van: Frenz op 30-08-2007 15:37:22
Dus indien ik zo'n kassie kan bestellen en die € 7 modificatie doe, dan hoef ik de deur niet meer met de sleutel te openen, right?

met kassie bedoel je de afstandbediening neem ik aan?.
dan werkt het zo niet.
met de "7 €uro modificatie" word enkel het alarm uitgeschakeld.
bij een afstandbediening hoort een ontvanger. (zie afbeelding)
als je een origineel Volvo alarm hebt, zou ik ook een originele ontvanger aanschaffen.
het alarm word dan automatisch geactiveerd als je de deuren vergrendeld.