centraal werkt niet goed

Gestart door douwe850, 27-08-2007 00:12:10

Vorige topic - Volgende topic

douwe850

Wie o wie kan me verder helpen???ik rij sinds een maand een 850 uit 92 rijd erg lekker en voel me zeker veilig in deze auto,
maar mijn centrale vergrendeling doet het niet goed
als ik de bestuurdersdeur ontgrendel gaat de kofferbak ook open maar de rest blijft op slot dit is ook wanneer ik de deur weer op slot doe tevens gebeurt dit ook aan de bijrijdersdeur wat kan ik hier aan doen????????? en als ik de handzender van het alarm gebruik gaat de auto alleen op het alarm en verder gebeurt er helemaal niets

goet douwe

thuur

Hallo Douwe en welkom op het forum. Stel jezelf en je auto even voor in het Wie ben ik board ;)

Grote kans dat je achterklepslot hapert. Hier zitten 2 microswitches in die wel eens de geest geven. Een compleet slot is duur, maar je kunt de switches apart vervangen.

Als je de achterklep eens wat harder dicht gooit, doet ie het dan soms wel?

Gr 8)

Henkie P

Hallo Douwe, ik heb hetzelfde euvel, in de garage zeiden ze dat de motortjes van de cv van rechter achterdeur, het tankklepje en de linker voordeur defect zijn, kosten ca. 80 euro per stuk dus laat ik dat nog maar even zitten.

douwe850

hallo ik zal me even voorstellen ik ben douwe en heb sinds een maand een volvo 850 antraciet grijs hij rijd erg lekker en bevalt ons erg goed de auto is van '92 en heeft rond 325... gelopen maar dat is er niet aan te merken ik heb afgelopen vrijdag even de remblokken vervangen dit ging redelijk makelijk er zijn nog een paar dingetjes die moeten gebeuren zoals de stoelverwarming van de bestuurder repareren deze word niet warm wie wat dit kan zijn????????? en ja de cenrale vergrendeling die niet werkt maar daar ga ik vanavond naar kijken bij kofferklep maar waar zitten de microswitches eigenlijk? ik hoor het wel alvast bedankt
greetz douwe

Tamarzilla

Microswitches zitten in het het slot.

Ergens op het forum, via zoekfunctie is het te vinden , compleet met foto's en verslagen.

Succes,

Frank
T5, rica getuned

douwe850

ik kan ze niet vinden kan iemand mij helpen aan een foto ofzo of een link met plaatjes want tot op heden kan ik ze niet vinden heb al wd40 geprobeerd maar helaas geen suc6

Ludo

douwe850

tanks ik ga vanmiddag nog even lekker hobbyen ik hoop dat het lukt