Turbometer

Gestart door Chris, 27-09-2007 17:59:29

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Beste mensen,

Net terug uit Canada en gelijk een vraag. Ik ging net een stukje rijden, niks aan het handje. Ik rij de snelweg op, geef wat gas... en mijn turbometer blijft in het midden staan. Voordat ik de snelweg op ging deed hij het gewoon. Turbo werkt naar behoren, niks aan het handje volgens mij. Auto reageert normaal... Enkel de meter die dus niet meer van zijn plaats komt.

Iemand enig idee wat het kan zijn?!!? Los slangetje ofzo?! Heb al gezocht maar kon niet echt makkelijk een topic hierover vinden. :eusa_think:

Graag uw reacties!..

Volvo Felipe

Beste,

Het kan zijn dat er een vacuum leiding gelost is.

Er zitten diverse vacuum aansluitingen naast de gasklep.

groetjes en succes

Chris

Dat was snel, dankje!

pwassink

K had het laatst zelf ook, alles deed het prima  ;D alleen de turbometer bleef neutraal..

Bij mij was het t slangetje wat van de kerstboom afkomt en onder de luchtpijp door naar de meter loopt.
Onder de luchtpijp zat bij mij een rubber koppelstukje in de hardline, die was los / vergaan
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Chris

Citaat van: pwassink op 27-09-2007 18:35:06
K had het laatst zelf ook, alles deed het prima  ;D alleen de turbometer bleef neutraal..

Bij mij was het t slangetje wat van de kerstboom afkomt en onder de luchtpijp door naar de meter loopt.
Onder de luchtpijp zat bij mij een rubber koppelstukje in de hardline, die was los / vergaan

Dat was hem bij mij dus ook ;D Ik zag ineens onder die luchtpijp wat rubber loshangen dat aan een slangetje vastzat. Andere stukje slang was snel gevonden. Erin stoppen, starten, meter netjes bewegen, rijden.. niks aan het handje!! Werkt weer als vanouds :eusa_clap: Denk dat het rubberstukje niet helemaal lekker meer is. Maar ff vervangen.

Dank!!