Project SilverSand

Gestart door Eugene, 25-08-2007 21:50:27

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Thnx allemaal voor de leuke reacties.

Ik wil via deze weg iedereen die heeft meegeholpen bedanken!! Met name Wibo, want zonder hem was het me nooit gelukt om de auto nu rijdend te hebben. Klasse werk  :eusa_clap:  :eusa_dance:

Komende week de puntjes op de i en dan is wat mij betreft de auto klaar, het blijft namelijk een daily driver ;)

Maar ben maar niet bang dat ik nu ga stil zitten ;D  :evil:

If it's not blown, it sucks...

Black Magic

Dat heb je weer snel gedaan  :eusa_clap: veel plezier met (in)rijden  ;D

GeertG

Wow Eugène !!!!
En al dat werk in 1 weekend. Jammer dat mijn weekend vol zat (nou ja). Lees nu hele update en wat een goed gevoel moet dat geven dat het gelukt is.

Chapeau  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

R o b

Goed dat je van alle zorgen af bent!  ;D

Mooi dat een paar forummers hebben geholpen zeg!

Veel rijplezier!

matRRR

en wederom valt applaus ten deel aan ons aller eugene...
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

matRRR

eugene, welke turbo heb je erop geklust?
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Eugene

Citaat van: matRRR op 23-09-2007 21:46:45
eugene, welke turbo heb je erop geklust?

Uhm, op de 850 zit een 19T. That reminds me, ik moet eens een lijstje maken met de mods die erop zitten ;D

If it's not blown, it sucks...

elianmars

't Gaat eindelijk weer voorspoedig, Eugène!  :eusa_dance:

Ik ben reuze benieuwd naar foto's en filmpjes!

Freakybaby

Gefeliciteerd dat ie weer loopt! En geniet ervan (wat langer dan het vorige blok... )

En ben benieuwd wat er van project grasmaaier komt!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Niek

Gefeliciteerd Eugene met het behaalde resultaat! Wat zal dat een goed gevoel
zijn om te horen dat ie weer loopt!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

fbm

Wat du vuk, zeg  :o heb je hem net rijdend (gefeliciteerd Eugene :eusa_clap:) heb ie al weer een ander project genaamd grasmaaier :eusa_dance: Zeg heb jij een geldboompje in die tuin van je staan?

Nu ik dit lees "project grasmaaier" mis ik mijn 740 met achterwiel aandrijving wel! :eusa_doh:

:eusa_clap:

Deze is super!http://nl.youtube.com/watch?v=SbHEPbS9ZeU :eusa_drool:

Laserblue

knap gedaan Eugene. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

en best rap ook wel :eusa_whistle: ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

simmz

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

auw muk mannuh!

dat was nog eens een mega klus. Mega in omvang en mega in snelheid. Maar dat laatste waren we al een beetje van je gewend...

ik kom snel eens ff naar het resultaat kijken! Ben heeeeel erg benieuwd.

Gefeliciteerd mannuh!

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
every man dies, not every man really lives

ExhaLe

van harte met het eindresultaat. echt goed dat je de wagen zo snel weer aan het gaan hebt gekregen. Ik hoop echt dat je er nu weer echt van kan gaan genieten. Goed werk . 

grtz Rik

mr clubs

Indrukwekkend Eugene, grote bewondering voor dit project en vooral de snelheid waarmee het gebeurd is.

Gefeliciteerd met het (voorlopige) resultaat.

gr Paul