Roffel 23!

Gestart door thuur, 05-09-2007 12:52:24

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Nee, lekker, een kapotte 850 op de kuffert :eusa_wall:

Maar verder weer een heel mooi blad geworden :eusa_dance:
De Tussenpaus

rifwachter

ziet er weer erg goed uit !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Emiel

Ben benieuwd...heb hem nog niet.

WYD

Citaat van: WYD op 05-09-2007 17:48:15
Als ik al een maand lid ben, hoor ik hem dan ook te krijgen? Heb namelijk niets gezien  ::)

Gelukkig was de postbode nog niet langs geweest en heb ik 'm dus toch! Heel mooi blad!
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

daytonawim

Mm, balen niks in de bus :-(((

RRRRR_Ramon

Eindelijk is ie er dan......... ik schaam me best wel een beetje dat het zo lang geduurd heeft.

We zullen het maar houden op onvoorziene omstandigheden, maar we maken het dit jaar nog goed, dat beloof ik!

Speciale dank gaat uit naar Daan (denkweb) die deze keer de opmaak op zich genomen heeft en tot in de puntjes verzorgt heeft. Hulde Daan!!

Artikelen die er deze keer niet in gekomen zijn komen zeker weten in de volgende aan bod.

Mochten er nog mensen zijn die zich ook geroepen voelen om iets te schrijven, laat het dan niet, denk er niet alleen aan maar doe het ook. Op de clubsite vindt je een formulier waarmee je heel makkelijk iets kunt insturen, ook kun je foto's meesturen. Doe dat vooral in een groot formaat!! Dus Hubert (Laserblue) ......... we rekenen erop en wacht er niet te lang mee, nummer 24 is al in de maak!!  ::)

Mensen die vandaag nog niks in de bus vonden........ hij komt echt!! Zelfs Henk heeft hem al ;)  :evil:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

)()()sT

Hij ziet er TOP uit, dadelijk eens even lezen.
Eens denken of ik weer eens iets leuks in mekaar kan timmeren voor een volgende keer  :eusa_think:
Even een onderwerpje bedenken  ;D

Joris_Scholte

Citaat van: Turbobiker op 05-09-2007 18:34:12
Nee, lekker, een kapotte 850 op de kuffert :eusa_wall:
...

En bedankt hè? ;) Viel gelukkig heel erg mee, timing was even iets minder op dat moment.....
Maar inderdaad, tis weer een mooie uitgave

Lindert Bogers

Vandaag is bij mij de roffel in de bus gevallen  :-[

Wie doet er nou in godsnaam bij een clubblad een sleep/ pechhulpauto bij een volvo850 zetten en dit zijnde voorpagina  >:(

Dit kan ik toch niet laten zien op me werk, lachen ze me uit.

rifwachter

"ik schaam me best wel een beetje "

dit zou ik ECHT niet doen !     we hebben het hier al eerder over gehad,we moeten allemaal beseffen dat iedereen in de club het uit liefde voor de 850 in eigen vrije tijd doet.
er zijn gelukkig nog steeds mensen die ook voor een andermans plezier iets willen doen/maken !

dit geld natuurlijk ook voor de mensen die achter de schermen zorgen dat dit forum een hele leuke plek is !         

en op die mensen moeten we heel zuinig op zijn   :eusa_clap:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Jan_D.

Prachtige roffel, mooie lay-out!

Dank aan iedereen die een steen(tje) heeft bijgedragen.

Jan

denkweb

Niemand die zich afvraagt of de sleepauto soms een starthulp krijgt  ;D

denkweb

Verd'rie; kom ik toch nog een typvoud tegen (spatie te weinig) en elders een entertje teveel...

Er moet toch altijd iets te zeuren blijven  ;D

Turbobiker

Citaat van: thedoctor op 05-09-2007 23:00:07
Wie doet er nou in godsnaam bij een clubblad een sleep/ pechhulpauto bij een volvo850 zetten en dit zijnde voorpagina  >:(

Dit kan ik toch niet laten zien op me werk, lachen ze me uit.

Gisterenavond dus even een vriend op bezoek. Eerste opmerking toen hij de Roffel zag: "Oh, die dingen gaan dus ook stuk..."

(maar goed, hij overweegt wel een V70 te gaan kopen ;D )
De Tussenpaus

)()()sT

Citaat van: Joris_Scholte op 05-09-2007 22:27:16
En bedankt hè? ;) Viel gelukkig heel erg mee, timing was even iets minder op dat moment.....
Maar inderdaad, tis weer een mooie uitgave

Oooooooow ja, eventjes erna zat die sneeuwpop naast je hè Joris?  ;D