Foto's gezocht

Gestart door KMvrtr, 19-10-2007 13:39:30

Vorige topic - Volgende topic

KMvrtr

Ben al een tijd aan het zoeken, maar ik kan maar geen foto's vinden van een groene T-5R met heldere koplampen. Foto's genoeg, maar niet van net die combinatie.
Ik vraag me namelijk af wat ik mooier vind staan, donkere of chromen lampen.

Dus, heeft iemand ergens een foto van een groene T-5R met zwarte en/of chromen heldere koplampen?

michiel

Ja hoor. Het is weliswaar een 'R' en niet helemaal standaard meer, maar het is een groene met heldere koplampen. 's best mooi (en de rest van de auto ook  :eusa_drool:)
http://www.turbobricks.com/feature.php?content=spring_05
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

why-not

KMvrtr

Fap!!

Gave auto zeg.

Heeft er nu nog iemand toevallig een foto van een groene met zwarte heldere lampen?

michiel

Tjonge jonge, je bent niet veeleisend, of zo?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

mehn

Volgens mij heeft de 2e op deze foto zwarte lampen.
Foto is van Flipjes 850 R misschien dat die je kan helpen

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mitchelli

moet ik nou het groen van de bumper aanhouden,of van de auto?  ;D

Vind donkere koplampen trouwens mooier staan.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....