Meerdere mensen die voor een grotere Intercooler willen gaan ?

Gestart door Turbo-Geek, 08-09-2007 13:07:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Turbobiker

Mmm, ben ik weer net te laat...

Voor wat het waard is: Rica biedt hun IC aan voor 400 euro bij afname van 5 stuks. (ik heb het maar eens gevraagd, omdat TG er blijkbaar niet achteraan gegaan was) Passing is perfect, dit in tegenstelling wat Turbo-Geek in zijn eerste post zegt. Alleen met een niet originele AC is het krap, maar dan wordt iedere IC krap. Enige punt is dat de onderste aansluiting een paar centimeter meer naar links zit dan bij de originele IC. Voor de mensen met een rubber slang naar het inlaatspruitstuk is dit geen probleem. Sowieso is het voor die mensen aan te raden bij de montage van eender welke IC de slangen te vervangen. Alleen de rijders met het kunststof-pijpje (wat je niet zou hoeven te vervangen) komen net niet uit. Maar je kunt altijd nog het geheel afronden met de oplossing van 850 T5 Freak met siliconenslangen. Superstrak. Maar dan is het prijsvoordeel van de IC dus wel weg.
De Tussenpaus

T o m

Citaat van: Turbobiker op 24-09-2007 20:37:54
Enige punt is dat de onderste aansluiting een paar centimeter meer naar links zit dan bij de originele IC. Voor de mensen met een rubber slang naar het inlaatspruitstuk is dit geen probleem. Sowieso is het voor die mensen aan te raden bij de montage van eender welke IC de slangen te vervangen. Alleen de rijders met het kunststof-pijpje (wat je niet zou hoeven te vervangen) komen net niet uit. Maar je kunt altijd nog het geheel afronden met de oplossing van 850 T5 Freak met siliconenslangen. Superstrak. Maar dan is het prijsvoordeel van de IC dus wel weg.

Weet niet hoor maar volgens mij past het niet perfect als ik al die aanpassingen lees..... ???

haRtV70R

Citaat van: T o m op 24-09-2007 20:46:12
Citaat van: Turbobiker op 24-09-2007 20:37:54
Enige punt is dat de onderste aansluiting een paar centimeter meer naar links zit dan bij de originele IC. Voor de mensen met een rubber slang naar het inlaatspruitstuk is dit geen probleem. Sowieso is het voor die mensen aan te raden bij de montage van eender welke IC de slangen te vervangen. Alleen de rijders met het kunststof-pijpje (wat je niet zou hoeven te vervangen) komen net niet uit. Maar je kunt altijd nog het geheel afronden met de oplossing van 850 T5 Freak met siliconenslangen. Superstrak. Maar dan is het prijsvoordeel van de IC dus wel weg.

Weet niet hoor maar volgens mij past het niet perfect als ik al die aanpassingen lees..... ???

Ach, als je 23 punten aanpast, past het perfect!  ;D ;D
[move][/move]

Emiel


Ricardo

Citaat van: Emiel op 24-09-2007 21:33:46
::)

Lezen blijft moeilijk....

Wat ik lees is dat iedereen er wel eentje wil maar dan liefst gratis en zelfinbouwend. Mocht dit lukken dan doe ik ook wel mee. 8)

mr clubs

Citaat van: Ricardo op 24-09-2007 21:36:29
Wat ik lees is dat iedereen er wel eentje wil maar dan liefst gratis en zelfinbouwend. Mocht dit lukken dan doe ik ook wel mee. 8)

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: LOL Hoort thuis in het Humor topic. Maareh, als je hem gevonden heb doe ik ook mee.


Tom850

Ach gewoon niet moeilijk doen.

Doe mee aan de GB van ET en laat hem daar ook inbouwen net zo handig.

Dit wat ik hier beschrijf ga ik komende woensdag ook doen.  :eusa_dance:

Ricardo

Als ik nu geen nieuwe motor moest hebben zou ik dat nog doen ook. Op afbetaling gaat niet lukken denk ik.

martijn.

Mijn intercooler ligt hier al thuis ;D ;D


Service kost nu eenmaal geld :eusa_whistle:


Ricardo

Citaat van: Turbo-Geek op 20-09-2007 18:21:42
Het slagen hangt af van de deelnemers die daadwerkelijk mee gaan doen.
Ik stel voor dat we de datum voor sluiting op 31 Oktober 2007 zetten, Ik denk dat we dan zeker 5 deelnemers zullen hebben.

Is dit acceptabel ?

Zet mij er dan maar bij met 2 vraagtekens. Eerst eens kijken of de motor terug loopt tegen die tijd en of er dan nog dollars over zijn.

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ricardo


Turbo-Geek

Oh wacht ff het is een vlaamse term :)   Maakt verder niks uit en hoop dat het weer goed komt met je motor.
En mocht je de $$$$ hebben dan kan je gerust mee doen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Turbo-Geek

Nog 1 week voordat deze aktie gesloten wordt ..... De liefhebbers kunnen nu dus nog mee doen  :eusa_whistle:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------