Nordicar

Gestart door Guibert, 16-05-2003 00:12:38

Vorige topic - Volgende topic

Guibert

???

Wie van de 850 (855) rijders heeft ervaring met Nordicar in Heerhugowaard. Ik bedoel dan richting prijs en kwaliteit.
Ik heb namelijk het idee om mijn auto daar voor een gr. beurt te brengen o.a distibutieriem.

Alvast mijn dank voor de info.
Groeten
Guub. ???

christ

Ik ben er een paar keer geweest.
En ik ben zeer tevreden, ze hebben verstand van zaken en zijn een stuk goedkoper dan de dealer.
Je kan daar je auto rustig achterlaten.

Groeten Christ

Jack

Even ter vergelijk; Volvo garage Ton van Kuyk in Alkmaar rekent voor
vervanging dist. snaar 170 euro (vond ik eigenljk nog wel
meevallen).

Nu alleen nog laten checken of de timing goed staat want de
auto heeft een turbo gat van hier tot Tokio - loopt wel bruut
boven de 3000 toeren.    
Be realistic; ask for the impossible...

Gerrit1961

Mijn auto is al zo´n twee jaar in onderhoud bij nordicar
prijs is goed en uitleg van wat ze gaan doen  bij een reparatie en histhorie bijhouden van de auto is alleen maar positief.

Heb een goede relatie met nordicar opgebouwd.

Gerrit
0201040

Guibert

Bedankt voor de reacties. Ik heb een afspraak gemaakt voor een grote beurt (over een week).
Ze kwamen telefonisch wel positief over.
Ik zal jullie op de hoogte houden omtrent mijn ervaringen.

groeten
Guibert. ;)

Guibert

Heb mijn auto inmiddels voor een beurt gebracht bij Nordicar. Was in totaal 842 euro kwijt(niet niks) Wel erg deskundig, en er is nogal wat aan gedaan, volgens overzicht hebben ze er 8 uurtjes aan gewerkt, dat is nogal wat ! Mijn overzicht staat onder het onderwerp,onderhoudskosten, eind van de 1e pagina.

Ik hoor of lees jullie reactie wel.

gr,

Guib.

Remy_W.

Ik kan je nog niet zeggen wat ik van Nordicar vind, echter binnenkort kan ik dat ook zeggen. Ik laat nml sinds kort ook daar m'n auto repareren. De dealer heeft 't verprutst bij mij.
Talkin' bout adrenaline!