Nieuwe conceptcar V70/V90

Gestart door devnull, 13-06-2003 21:24:01

Vorige topic - Volgende topic

Roy_Heitzer

Als het onder F...F...F....(krijg het niet uit m`n bek >:(),`t eindigd op ORD `s vlag dit soort auto`s gaat maken dan eindigd mijn Volvo liefde bij de laatste V70,helaas,helaas wat een lelijk hok!!!Typische Ford conceptcar,ik zie hier echt totaal geen Volvo meer in!!!

rogier

Dit is wel heel erg afgrijselijk. Ik zie totaal geen Volvo hierin.... erg jammer dit.

Boom

Hoezo zie je er geen volvo in. Die velgen, "schouders", neus (met enige aanpassingen aan de koplampen), de daklijn. Ach het is een prototype. 13 jaar geleden was er ook al een prototype dat heel erg op de S60 leek. Toen was dat ook een erg "vreemde" auto.

De auto heeft gewoon wat aanpassingen nodig, zoals elk prototype, en kan dan naar mijn mening lekker de weg op!
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Reitse

De lijn van de auto op zich is niet verkeerd.
Probleem 1. Waar zijn de koplampen?
Probleem 2. Waarom een aflopende daklijn?

De suggestie van de Xc-90 neus: Liever niet. Een s60/v70 neus graag. Xc-90 ziet er redelijk uit. Koplampunits en achterlichtunits zijn veel te veel veramerikaanst en "dus" niet om aan te zien.

Boom

Vond op de RAI dat de V70R ook een aflopende daklijn had.
Wie remt, verliest...

LekkeRRRR

Dit is weer een typisch gevalletje 'wennen' van Volvo. Dat was voor de amazoners de 140/160 ook en voor mij toendertijd de 740 ook.
De eerste indruk doet erg amerikaans aan (en op die markt zal ook wel het brandpunt liggen).
Als je dan even door de 'on-volvo-aspecten' heen bent (koplampen, achterkant), dan is dit wel een heeeeel mooie auto.
Er is toch nog wel wat des volvo's gebleven. In de daklijn ken ik onze modellen, het middelste neusje vanzelfsprekend, de brede heupen van de nieuwere V70 etc.
Hij staat voor 2015 op mijn verlanglijstje  :)
Jan

Boom

en dan wel de R uitvoering natuurlijk! ;D
Wie remt, verliest...

Entuscan

Citaat van: Boom op 14-06-2003 11:26:16
en dan wel de R uitvoering natuurlijk! ;D

De 600Pk versie offcouRse  8) kwestie van die RS'en eens te laten afzien
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------