Nieuwe 850 eigenaar

Gestart door sammykazie, 17-09-2007 21:30:05

Vorige topic - Volgende topic

sammykazie

Hallo iedereen,ik ben Sam en morgen ben ik de fiere eigenaar van een 850 sedan 2.0l van 10/94 met een automaat erin en 54.000km op de teller. Dit is mijn eerste volvo en hoop dat het me zal bevallen :eusa_drool:!
Nu nog een gas instalatie erin en we zijn weg. Heb al een paar prijsoffertes laten maken maar weet niet goed welk systeem te kiezen :eusa_think:. Ofwel een Bigas Pegaso-systeem of een elektronisch systeem van het merk OMVL of derde optie een LANDI  C97i systeem.
Moest er iemand al ervaring hebben met een van die merken,systemen en me daaromtrend raad kan geven laat me iets weten. In mijn Toyota had ik een systeem van OMVL en heb daar toch 170dkm zonder problemen mee gereden.(buiten een verbrande klep...)
Meer info en ervaringen volgen.

killerbee

54.000 km  ??? ??? wees daar maar voorzichtig mee  :o :o
Die moet je nog inrijden hoor  ;D ;D

Maar van harte met je aan winst  :eusa_clap:

sammykazie

IK wou het eerst niet geloven 54dkm, maar heeft volledig onderhoudsboekje van volvo en zag er nog nieuw uit binnenin...dus maar hopen dat de teller niet al eens is rond  gegaan ;D... of nog erger dat de motor  is tamgereden... :-[

ook ik maar even

54.000:13= 4.153.84 per jaar aan kilometers:12 mnd= 346km per maand Echt een zuinige rijder ???

Heb je ook een foto?

thuur

Welkom op het forum!

Begin inderdaad maar eens met het reinigen van de olieafscheider ;D Die zal wel potdicht zitten met zo'n onwaarschijnlijk lage km-stand ;)

Gr 8)

why-not

Welkom en veel plezier met je wagen, wat is dat voor een groene machine :eusa_drool:?  Kawa?

Frenz

ziet ZXR'erig uit idd

[off topic] mis m'n CB900 Bol d'Or, wil in het voorjaar weer twee wielen erbij [/off topic]

maar, welkom, 54K in 13 jaar, je zal wel de laagste km stand hebben hier, qua km's per jaar

en als ie door een laffe twat bereden is, aan jou de schone taak de zaak los te rijden (met beleid uiteraard)

Johan

Citaat van: why-not op 18-09-2007 09:58:11
Welkom en veel plezier met je wagen, wat is dat voor een groene machine :eusa_drool:?  Kawa?

ZX-7R als je het mij vraagt, ben ook wel een b'tje op de hoogte aangezien ik zelf ook een motor heb. Suzuki GSX R600W in de blauw-zwart-oranje uitvoering (import). Ik zal d'r ook nog eens een paar plaatjes van plaatsen.

Ik ben kennelijk niet de enige motorrijder die ook de volvo 850 bezit?  Toch de gezamenlijke passie voor acceleratie en avontuur? ;D ;D
(oeps off topic)
Johan B. alias de Roffelaar

sammykazie

Foto's komen nog.
Heb hem juist gaan halen en de rit naar huis was toch een 75km, zalig rijd die wagen :). Het is een 20klepper en hij heeft blijkbaar ook airco, wist ik niet :eusa_shifty:
Olieafscheider?? Moet nog het werkplaatshandboek gaan halen, zodat ik er mij eens kan in verdiepen!
Mijn kawa is een zx6rr met racekuip, dus moeilijk te herkennen. Foto is van in de spaanse 
Pirineeën, zalig om te rijden daar :eusa_drool: :eusa_drool:

FGG

Ik denk een ZX6RR ;D

Welkom op 't Forum, Sam.

Ik ben erg benieuwd naar de (nieuw)staat van een 94-er met 54k op de klok. Kom maar op met die foto's.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: