Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Als de prijs heel laag is kan je altijd nog overwegen om de auto in onderdelen te verkopen, mogelijk dat het dan meer opbrengt.

BartusKN

Citaat van: reneetje op 15-01-2009 09:05:16
Ik denk dat er maar 1 optie is om de wagen snel te verkopen, namelijk dik onderuit met de prijs   :'(

Het is altijd nog de prijs die het hem doet...  :-\

Sja...

Citaat van: Sbv op 15-01-2009 09:10:46
Als de prijs heel laag is kan je altijd nog overwegen om de auto in onderdelen te verkopen, mogelijk dat het dan meer opbrengt.

Maar daar heb ik de ruimte niet voor, wat als iemand mijn deur wil.... staat ie op straat te verregenen.... dat kan toch niet.. Dan koopt iemand hem die hem in onderdelen verkoopt.....

reneetje

Citaat van: Sbv op 15-01-2009 09:10:46

Citaat van: BartusKN op 14-01-2009 23:03:27
Citaat van: thuur op 14-01-2009 23:01:51
Schorsen?

Gr :eusa_think:

Heb nergens om hem neer te zetten, misschien dan toch naar de sloop ?? Of naar "buitenland-exporteren-opkoop-handelaar"??

::)  :eusa_shifty:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

BartusKN

)()()sT

Citaat van: BartusKN op 14-01-2009 22:33:42
Nee, dat is precies de "mijne" want hier stonden wij met de auto in frankrijk :P het is de vorige van mijn ouders.

maar mijn ouders wilde diesel omdat met caravan niet helemaal lekker ging. en deze staat zeg maar sinds augustus vorig jaar te koop. Tot op heden niet verkocht, maar nu bijna wel zodra mijne weg is komt die voor mij voor de deur.

Maar moet eerst mijne kwijt zien te raken. ASAP

Succes met verkopen!
Maarre... een 3.0 en dat gaat niet met een caravan? Ik zie soms joekels met een 1.8; en dat dát niet lekker gaat kan ik me zeker voorstellen  ;D
Moet zeggen dat een 20v. ook wel flink moet werken met een hut erachter, maar het loopt best ;)

Taranis

Tja, zonde dat je de 850 weg doet. Zelf 3 weken in een 960 gereden als leenauto, is me op zich prima bevallen maar mist toch wel wat sportiviteit. Het is inderdaad een rustige cruiser, rijdt geweldig, ziet er dik uit (ondanks dat de voorkant wel wat van een lijkwagen heeft  :eusa_shhh: ), maar 't is geen 850  :-\ Hangt natuurlijk allemaal af van je rijstijl, als je sowieso iets rustiger rijdt dan is de wegligging vast geen bezwaar.

Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt, alle succes gewenst met de 960 ;)

BartusKN

Citaat van: Taranis op 15-01-2009 18:16:19
Tja, zonde dat je de 850 weg doet. Zelf 3 weken in een 960 gereden als leenauto, is me op zich prima bevallen maar mist toch wel wat sportiviteit. Het is inderdaad een rustige cruiser, rijdt geweldig, ziet er dik uit (ondanks dat de voorkant wel wat van een lijkwagen heeft  :eusa_shhh: ), maar 't is geen 850  :-\ Hangt natuurlijk allemaal af van je rijstijl, als je sowieso iets rustiger rijdt dan is de wegligging vast geen bezwaar.

Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt, alle succes gewenst met de 960 ;)

heb er al eens stiekum in gereden  :eusa_shhh: (moeder weet dit niet), mis enkel de roffel, maar uitlaatje eronder mss :P of toch niet.

BartusKN

Zo wat een rare dag vandaag.

Het begon op het werk was geen drol te doen en had de middag al vrijgenomen.
Laatste dingen uit mijn 850 gehaald en mijn vader zou regelen dat wij morgen de 960 zouden kunnen ophalen.
Werd vanmorgen gebeld met de melding, hij (Autoservice Wim en Ed) had het wel erg druk dus of het lukte ???

Goed ik nog bezig net een kleine 1.5 uur met uitbouwen van speakers en andere rotzooi hoor ik mijn vaders auto.
En bedacht mij "Zow dies vroeg thuis...., gezellugg" en kwam ze auto uit en zei: "Opschieten we gaan straks weg"

En vanaf dat punt ging alles in een sneltrein vaart, het komt er op neer dat mijn auto nu hier voor de deur staat.
En mijn 850 gaat vanavond de deur uit, helaas naar een opkoper dus waarschijnlijk het land uit.
(maar stiekum forum sticker erop gelaten voor als hij weer hier terug komt :P)

Goed eenmaal thuis gekomen, wat onderhand ook erg lang duurde omdat auto half jaar had stil gestaan was de accu leeggeraakt.
Dus er was een mooie storing in de auto gekomen dat de low-gear pijl op het dashboard brande en de lampjes W en E ook brandde.
Dit was heel vreemd omdat de auto rijdend was neergezet, uitlezen met ODB-computer was niet mogelijk want hij had die software er niet op staan......vreemd maargoed. Auto deed niet raar en liep ook niet in zijn noodloop, dus mogelijk omdat accu onder de 9V is gekomen is hij van slag geraakt.

Net thuis aangekomen komt mijn moeder al lachend de deur uit, wat blijkt nou...... hebben we vanaf amsterdam noord met een occasion bord gereden :P

WHAHAHA

Morgen denk ik even langs jacob schaap rijden en vragen of zij mijn auto kunnen resetten, want accu ligt nu onder lading en zal morgen dus weer goed zijn.

Zondag is mijn auto te bewonderen ik ben zeker van plan om langs te gaan bij het circuit om foto's te maken van de driftende 340's

Jeff

Ben benieuwd Zondag weet nog niet zeker of ik ga maar wie weet tot Zondag!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BartusKN

Citaat van: Jeff op 16-01-2009 21:06:07
Ben benieuwd Zondag weet nog niet zeker of ik ga maar wie weet tot Zondag!

Ja maar die occasion plaat is er wel al vanaf :P

Bas850

Goed hoor...

Mischien tot zondag waarschijnlijk met de 940.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

fearless

BartusKN

Citaat van: Bas850 op 17-01-2009 11:07:56
Goed hoor...

Mischien tot zondag waarschijnlijk met de 940.

Bas

Sja alleen die weersvooruitzichten  :'(

Citaat van: fearless op 17-01-2009 12:52:40
Veel plezier er mee.  :eusa_dance:

Heb vanmiddag al wat gereden en de storing is eruit :D inene besefte ik dat er een lampje uit was op dashboard, en toen zag ik het Storing is weg :D :D. Dus maar even lekker gereden, maar wat rijd dat lekker zeg jammiee