foutcode 113 op poort a7

Gestart door minizeist, 21-09-2007 13:17:49

Vorige topic - Volgende topic

minizeist

ik heb een volvo 850 estate ui 1994 en was laatst de foutcodes aan het uitlezen. Nu kreeg ik op poort a7 code 113 dat is open vberbinding brandstofmetersensor.
Zou dit kunnen zijn omdat er ook een vialle lpg installatie ingebouwd is. Dat hij misschien bij het schakelen van sensor van lpg naar benzine de weg kwijt raakt of moet ik het toch in een andere richting zoeken.

Geert-Jan

Volgens Vadis:

Contactweerstand in aansluiting van de verwarmde Lambdasonde of defecte verwarmde lambdasonde.

Ik heb zel ftoevallig ook deze foutcode gekregen maar moet nog verder op onderzoek uit.

Lambdalampje gaat trouwens alleen branden als ik op bezine rij dus niet op lpg.

Volvo850Club lidnr.0504409

-D©©©L-

Met veel verdamper installaties gaat omschakelen van gas naar benzine met een lopende motor niet goed.
stilzetten, schakelen en weer starten is dan de enige optie.

rody

Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 24-09-2007 23:13:28
Volgens Vadis:

Contactweerstand in aansluiting van de verwarmde Lambdasonde of defecte verwarmde lambdasonde.

Ik heb zel ftoevallig ook deze foutcode gekregen maar moet nog verder op onderzoek uit.

lamda?? a7??

vat t niet helemaal, lamda komt toch niet in a7 naar voren?

Geert-Jan

Citaat van: rody op 24-09-2007 23:18:42
Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 24-09-2007 23:13:28
Volgens Vadis:

lamda?? a7??

vat t niet helemaal, lamda komt toch niet in a7 naar voren?
Bij mij via OBDII uitgelezen ;D ik heb die blokjes met A7 niet :eusa_naughty:

Volvo850Club lidnr.0504409