Tips mbt de heldere lampen en knippers

Gestart door Turbo-Geek, 26-09-2007 11:20:48

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Met mijn knippers heb ik echt weinig last van vocht, tot nu toe. Ze zitten er al een jaartje in. Wel het probleem dat ze helemaal geel verkleuren. Zijn daar tips voor? Of wordt dat gewoon nieuwe knippers aanschaffen?
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

KMvrtr

Citaat van: Jeroentjuh op 14-10-2007 14:56:36
Citaat van: M a r c op 26-09-2007 12:06:28
De connectors ook goed invetten alvorens deze in elkaar te klikken, dat voorkomt corrossie.

Das wel een goeie, net ff setje nieuwe knippers erin gezet, maar kwam echt een sloot water uit de stekker toen ik hem lostrok......

Noob vraag: waarmee moet je die dan invetten?

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Jeroentjuh

robbie409

Citaat van: M a r c op 11-10-2007 10:06:30
Alleen de knipperlichten van de heldere 850 lampen hebben last van vocht, in de lampen voor de x70-serie heb je er geen last van.

Wat is het beste om dat op te lossen?

ovlov 058

in het laagste punt een klein gaatje boren zal ook wel helpen(best in de achterkant, uit het zicht)

razorx

Citaat van: ovlov 058 op 20-10-2007 21:31:06
in het laagste punt een klein gaatje boren zal ook wel helpen(best in de achterkant, uit het zicht)

Altijd verstandig in gesloten ruimtes.

Jeroentjuh

Citaat van: Jeroentjuh op 10-10-2007 22:57:03
Maar er ligt een nieuw setje klaar, deze heb ik afgekit, andere ringen in de lampfittingen, knietjes van de beluchting vast gelijmt, .... dus eens kijken of deze wel mooi blijven....

Helaas, nog geen 2 weken zitten ze erin en alweer vocht.... :eusa_wall:

Turbo-Geek

Ik zal eens kritisch naar de mijne kijken, tot nu is me helemaal NIKS opgevallen en dat is dus prima.
Overigens heb ik (nog) helemaal NIKS aan die knippers gedaan.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

robbie409

:( vocht in de knippers.

De lampen zijn tiptop.

Jeroentjuh

Net de oude knippers maar weer eens gepakt, proberen om de weer beej schoon te krijgen, als je ze vol water laat lopen loopt het water er aan alle kanten zo weer uit, lekker waterdicht dus  :eusa_wall:

Maar is er een manier om die dingen schoon te krijgen? Of wordt het gewoon elk jaar nieuw setje kopen?

Jeroentjuh

Citaat van: Jeroentjuh op 23-10-2007 21:06:51
Net de oude knippers maar weer eens gepakt, proberen om de weer beej schoon te krijgen, als je ze vol water laat lopen loopt het water er aan alle kanten zo weer uit, lekker waterdicht dus  :eusa_wall:

Maar is er een manier om die dingen schoon te krijgen? Of wordt het gewoon elk jaar nieuw setje kopen?

Nou heb ze ff geprobeerd schoon te maken met water en een sopje, half uurtje trug ff lekker in het water gelegd, haal ik ze er net ff uit om te kijken, geen chroom meer te vinden in de knippers  :eusa_wall:

Misha

Citaat van: Jeroentjuh op 23-10-2007 22:04:25

Nou heb ze ff geprobeerd schoon te maken met water en een sopje, half uurtje trug ff lekker in het water gelegd, haal ik ze er net ff uit om te kijken, geen chroom meer te vinden in de knippers  :eusa_wall:
Oeps....
Da's niet best..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Jeroentjuh

Citaat van: Misha op 23-10-2007 22:06:06
Citaat van: Jeroentjuh op 23-10-2007 22:04:25

Oeps....
Da's niet best..

Was gelukkig oude setje, maarja, ze zijn nu wel mooi zwart ;D

Turbo-Geek

Zoals ik al zei in mijn 'review' de knippers zijn goedkope rommel ..... Simpel zat.
Als je geen last van vocht enzo hebt, dan heb je gewoon mazzel.
Je ziet het al aan de afwerking die gewoon bedroevend te noemen is. De koplampen daarintegen zijn een STUK beter van kwaliteit en het is spijtig dat geen enkel bedrijf schijnbaar fatsoenlijke heldere knippers aanbied.

The things you own end up Owning you !