Glasfilm-zonwerend fantastisch resultaat

Gestart door Jerry, 14-06-2003 09:43:09

Vorige topic - Volgende topic

HaRdCoRe-WeZ

Hmmm, Jerry, Yellow Banana II liet al weten de ruiten te donker getint te vinden. Ik kan dit enigszins beamen. Heb je speciaal gevraagd om deze tint, of is het een standaard tint? Ik weet, op foto's ziet het er nooit zo uit als in het echie  :).

Jerry

Je zal het niet geloven, maar het is echt niet zo donker als op de foto. Ik had in eerste instantie gekozen voor de kleur ALU-DARK. Toen ik bij het bedrijf kwam zag ik dat dit echt pikzwart was. Vergelijk het maar met Mafiadark. Dus op advies van de eigenaar van die zaak heb ik gekozen voor TITANIUM-LIGHT. Dan zie je nog van buitenaf wie er in de auto zit in tegenstelling tot ALU-DARK. Dus zo donker is het niet. Ik heb nog en folder van dat bedrijf en zal het de 29ste meenemen. Als je de foto's bekijkt dan zie je dat je toch nog door de ruit heen kunt kijken, want de achterste hoofdsteun is nog zichtbaar. Je hebt nog steeds wering van UV-straling, zonnewarmte en hinderlijke schittering. Voor kinderen achterin een uitkomst. Voor ons was het de reden om de ruiten te laten doen. (een heel klein beetje voor de coole look) 8)