En Sysopje stelt zich ook meer eens voor

Gestart door Sysopje, 26-09-2007 23:38:29

Vorige topic - Volgende topic

Sysopje

Ik ben ondertussen al een poosje lid (24-01-2007), en ik kijk regelmatig mee. Toen ik me aanmeldde had ik alleen nog geen rijbewijs, maar daar is gelukkig op 13-08 verandering in gekomen, de eerste keer afgereden ent meteen geslaagd zonder dat ik bijzondere verrichtingen heb moeten doen. Meteen de volgende dag rijbewijs aangevraagd, en omdat ik ik dat met spoed had gedaan kon ik meteen de dag daarna de eerste km's afleggen.

Aangezien ik een arme student ben  ;) heb ik helaas geen eigen auto, maar ik mag regelmatig de auto van één van mijn ouders lenen, wat zeker niet verkeerd is aangezien me vader in een V70 2.5d rijdt uit '01 en me moeder (natuurlijk) in een 850 2.5 10V uit '95. Zodra het zonnetje weer begint te schijnen zal ik een aantal foto's maken en plaatsen.

Verder ben ik nu 18 en woon ik in Almere.

Turbobiker

Welkom. En gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs.

Nu maar snel leren autorijden... ::) ;) ;D
De Tussenpaus

Sem

Hey... Welkom! geloof me..., jij hebt de goedkoopste manier van Volvo rijden....
Dat doe je beter dan mij....

Ik ben benieuwd waar je zelf eens mee aan komt...., kan je meteen wat toerritten doen en eens een poetsdagje meepikken.

Denk overigens dat je ouders het geen probleem vinden als je hun auto meeneemt naar een poetsdag...  ;D ;)

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sysopje

Vandaag de auto maar weer eens gewassen (Met dank aan Radio 538 :angel:, en meteen een paar foto's geschoten.

klik, klik (het lijkt er misschien wel op, maar ik zit NIET tegen de stoeprand aan :)) en klik.

@Misha, Sysopje is een nickname die ik al een poosje heb, sysop is een afkorting van SYStem OPerator.

Geert-Jan

Citaat van: Sysopje op 27-09-2007 23:19:19
Vandaag de auto maar weer eens gewassen (Met dank aan Radio 538 :angel:, en meteen een paar foto's geschoten.

klik, klik (het lijkt er misschien wel op, maar ik zit NIET tegen de stoeprand aan :)) en klik.

@Misha, Sysopje is een nickname die ik al een poosje heb, sysop is een afkorting van SYStem OPerator.
Welkom hier, maar gaat nu iedereen SilverSand rijden :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409