Even voorstellen als nieuw lid .

Gestart door Roger v70R, 27-09-2007 15:25:31

Vorige topic - Volgende topic

Roger v70R

Ik ben reeds vier jaar in het bezit van een V70R awd.automaat uit 1998.Dit is mij zo goed bevallen dat ik sinds twee jaar een V70 2.4T nieuw model van bwj.2000 er bij heb gekocht.Je kunt hier wel spreken over een uit de hand gelopen hobby.Met de R heb ik in het begin even pech gehad,differentieel versleten.Gelukkig is dit onder protest na het indienen van een klacht bij volvo nederland onder de garantie door de dealer op hun kosten vervangen.Waren hier niet blij mee,wilde mij hier voor op laten draaien,door te beweren dat ik de auto getuned had.Dit werd na het indienen van de klacht dood gezwegen.Verder loopt de auto als een trein.Wel ben ik nu aan nieuwe remschijven toe.Best kostbaar omdat er de BB 320mm schijven van volvo op liggen.De V70 2.4T automaat heb ik twee jaar geleden op de kop weten te tikken met maar 36000km op de teller.Vorige eigenaar is bij mij bekend,een man van 80 jaar.Inmiddels heeft de auto nu 112000km.gelopen tot voor kort zonder al te veel problemen.Vorig jaar de Etm klep laten vervangen,komt vaker voor bij volvo heb ik gelezen.Sinds kort bonkt de automaat erg als ik hem van de P in de R zet.Het is echt even een onprettige knal.Verder schakkelt hij best goed maar ik krijg de indruk dat dit ook minder goed begint te gaan als toen ik hem pas in mijn bezit had. Wie weet hier raad mee.Mag dit wel na 110000km?.Zou de versnellingsbak olie nu al vervangen moeten worden?Volvo geeft in zijn instructie boekje aan dat taxi"s en auto"s die zwaar moeten trekken bij 75000km.de olie moeten wisselen.Volvo liefhebbers bedankt voor het lezen van dit verhaal.Roger V70R

Scooby Doo

Welkom hier Roger.

Zal het toch maar vragen: Waar zijn de foto's???  :evil: :evil: (jaja, je weet het wel, dat zien we hier graag  ;D)
Ben ook heel tevreden van m'n R AWD. 8)

Veel plezier!  8)

Puppy Power!!!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marc O.

Welkom! Mooie verzameling auto's hoor ;) (foto's?)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Roger v70R

Foto's volgen nog .Ik zal proberen ze erop te plaatsen,ik ben namelijk geen computer held.De v70R is zeker de moeite waard.Hij ziet er van binnen,buiten en onder de motorkap nog super uit.Er zijn zelfs mensen die denken dat hij overgespoten is. Roger V70R

rifwachter

welkom, dat zijn twee mooie auto's.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroƫn CX 2500 prestige turbo