bijna gekocht, 850 R

Gestart door Emhavee, 08-10-2007 10:37:11

Vorige topic - Volgende topic

Diederick

Super gefeliciteerd met je nieuwe roffel

oh ja mijn abs lampje was gewoon uit en me tracs lampje ook hoor
alleen deden ze het allebei niet :eusa_whistle: :eusa_whistle:

nu wel weer hoor kostte wat maar dan heb je ook wat
hehehehe

Emhavee

Citaat van: elianmars op 08-10-2007 14:39:56
ABS controller moet haast wel goed zijn, anders zouden er wel lichtjes blijven branden op het dashboard. En dat zal zelfs die ANWB lui zijn opgevallen  ;)

Je hebt nu in ieder geval toch het idee dat de wagen niet slecht hoeft te zijn.
Probleempjes kun je altijd verwachten, maar als de kat verstopt zou zijn, zou het volgens mij de eerste zijn waarvan ik het hoor (op het forum)..........  :eusa_think:

Hoe dan ook, gefeliciteerd met de aankoop!!  :eusa_clap:

dank,

de enige lampjes die brandden waren die van de Tracs, maar volgens keurmeester kwam dat door vuiligheid op de censoren eerder dan doordat er iets stuk was.
Het grappige van die lampjes is dat ze onaangekondigd aan en ook weer vanzelf uit gaan....

iemand daar ervaring mee?

Joris_Scholte

Citaat van: Emhavee op 08-10-2007 14:48:34
ABS controller moet haast wel goed zijn, anders zouden er wel lichtjes blijven branden op het dashboard. En dat zal zelfs die ANWB lui zijn opgevallen  ;)

Probleempjes kun je altijd verwachten, maar als de kat verstopt zou zijn, zou het volgens mij de eerste zijn waarvan ik het hoor (op het forum)..........  :eusa_think:

dank,

de enige lampjes die brandden waren die van de Tracs, maar volgens keurmeester kwam dat door vuiligheid op de censoren eerder dan doordat er iets stuk was.
Het grappige van die lampjes is dat ze onaangekondigd aan en ook weer vanzelf uit gaan....

Zo heel af en toe heb ik het ook, bij hevige regenval. Vocht op de sensor denk ik dan.

Emhavee

Citaat van: Joris_Scholte op 08-10-2007 14:50:24
Citaat van: Emhavee op 08-10-2007 14:48:34

dank,

Zo heel af en toe heb ik het ook, bij hevige regenval. Vocht op de sensor denk ik dan.

in het geval van mijn proefrit was het droog...

Eric

Bij een ANWB keuring wordt ook de lak van hele auto op dikte gemeten... Wel lekker om te weten dat je geen plamuur bak koopt... Al die slijtdelen, want dat is een turbo toch ook wel een beetje, blijft toch lastig bekijken van de buitenkant..
Altijd ff babbelen met de vorige eigenaar(s)... dat vind ik altijd wel een prettig idee.
Ben wel eens ergens op een auto te koop geweest dat toen ik de straat indraaide ik me niet echt veilig voelde... Ben maar door gereden  ::)
Maar succes met je R.. Weer 1tje R bij!  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

robbie409

Kleur?

>>>>>> FOTO'S !! <<<<<<<

:)

gefeliciteerd!!

Emhavee

Citaat van: robbie409 op 08-10-2007 15:09:11
Kleur?

>>>>>> FOTO'S !! <<<<<<<

:)

gefeliciteerd!!

zie avatar....
foto's uploaden is nu even lastig,
zodra ik m echt hebberdeheb heb zal ik skone ploatjes maken!

rifwachter

wanneer kun je de R ophalen ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Emhavee

Citaat van: schotpoort-zutphen op 08-10-2007 15:27:22
wanneer kun je de R ophalen ?

dat is m dus ff...
moet eerst de Peug 206sw de deur uit doen...
maar ik heb even de tijd daarvoor (met dank aan de verkoper!)
dus als je iemand weet....

in principe kan ik m vanmiddag meenemen, wat ik graag doe, maar ik wil niet dat er 2 auto's op mijn naam staan, ook ivm parkeervergunningen en dat soort sjips!
dus wederom ten overvloedde wellicht, als je iemand voor de 206 weet.....