They're back !

Gestart door Ben, 04-10-2007 19:18:08

Vorige topic - Volgende topic

Ben

The wait is nearly over. On Sunday night Top Gear will return to your television, and you won't believe what we've got in store.

All week we've been counting down to the big day with exclusive previews (if you missed out, see the list below) and every week we'll be bringing you an exclusive video clip from the upcoming show.

But first, this week. On Sunday night's show you'll see Jeremy drive the awesome Golf W12 - VW's 641bhp present to itself to celebrate the GTi's 30th anniversary. It's a great piece of film - so good that we nabbed an exclusive little promo video for you to watch before Sunday's show.

The big film involves the latest crop of Atkins-diet supercars and a hunt for the world's greatest driving roads. It's a two-parter with Jeremy falling in love all over again with the Gallardo Superlegerra, Richard chasing hard in bright green Porsche GT3 RS and James trapped miles behind in an airconless Aston N24 race car.

This week's star in our reasonably priced car is A-lister Dame Helen Mirren and we also see a welcome, if slightly scorched, return of the Cool Wall. If give away any more details, they won't let us in next week.

So, that's Top Gear, Sunday night, 8pm on BBC Two. = 21.00 NL tijd.

WYD

Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Duell

Kijk ook even hierzo
http://www.bbc.co.uk/topgear/
Jeremy gaat weer aan de haal met de Veyron en de VW Golf GTi W12.  :eusa_drool: :eusa_drool:

ps. Ik denk dat de moderator dit topic weer gaat mergen met  http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=8589.0

Snellebaksteen

Damned, zit ik in het vliegtuig....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

michiel

Citaat van: Snellebaksteen op 04-10-2007 20:49:10
Damned, zit ik in het vliegtuig....

DVD-recorder? Videorecorder? Internet? Cassetterecorder?

Wordt trouwens ergens later in de week nog herhaald, en anders pak je 'm gewoon anderhalf jaar later bij Veronica mee.....
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Snellebaksteen

Cassette? Alleen geluid? Nee dank u.

Video?? Was dat met van die grote cassette's? Heb ik niet meer (alleen nog 1 van de allereerste Betamax bakken maar das sentiment, niet funktioneel meer)

DVD recorder? Ja op de PC, met een TV kaart erbij, maar aangezien ik niet thuis ben en mijn vrouw geen idee heeft hoe dat werkt en het zeker ook niet wil weten is ook dat geen optie

Internet? Hmmmm, hebben ze dat tegenwoordig in de cityhopper?

Ik kijk hem wel in de herhaling. Hotel heeft vast wel BBC.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

Citaat van: Snellebaksteen op 04-10-2007 22:46:12
Cassette? Alleen geluid? Nee dank u.

Video?? Was dat met van die grote cassette's? Heb ik niet meer (alleen nog 1 van de allereerste Betamax bakken maar das sentiment, niet funktioneel meer)

DVD recorder? Ja op de PC, met een TV kaart erbij, maar aangezien ik niet thuis ben en mijn vrouw geen idee heeft hoe dat werkt en het zeker ook niet wil weten is ook dat geen optie

Internet? Hmmmm, hebben ze dat tegenwoordig in de cityhopper?

Ik kijk hem wel in de herhaling. Hotel heeft vast wel BBC.

Die kun je ook gewoon instellen met een timer. Hoef je je vrouw alleen maar te vragen om de computer aan te laten staan ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

OMD

8< KNIP:

Zit je gesettled achter de tv, artikel begint met een VW Golf en PATS, alle kanalen eruit.
En dan heb ik niet eens digitale tv. Nu zit ik zonder tv en 3 huizen verder wel beeld.

8< KNIP

Mods edit: dit taalgebruik is niet toegestaan!

Raf

das brute pech! Er komt in de loop van de week nog een herhaling...

Ik heb in ieder geval weer goed kunnen lachen!

Raf
De gustibus non disputandum est!

Duell

Citaat van: OMD op 07-10-2007 21:14:16
Zit je gesettled achter de tv, artikel begint met een VW Golf en PATS, alle kanalen eruit.
En dan heb ik niet eens digitale tv. Nu zit ik zonder tv en 3 huizen verder wel beeld.

Woensdag om 8 uur onze tijd op BBC2 de herhaling, of je moet hem even downloaden via torrent of newsgroup.
En de aflevering was gaaf. Lekker klinkende belachelijk uitziende sportwagens. GT3RS in het knal groen  :eusa_naughty: maar ja!

Marc O.

Citaat van: Duell op 08-10-2007 12:07:10
Lekker klinkende belachelijk uitziende sportwagens. GT3RS in het knal groen  :eusa_naughty: maar ja!

Och, er zijn zelfs personen die een vaalgele 850 mooi vinden :eusa_shifty:

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

jberg

http://www.finalgear.com/shows/topgear/ , kun je bijna alle afleveringen downloaden

OMD

Citaat van: OMD op 07-10-2007 21:14:16
8< KNIP:

8< KNIP

Mods edit: dit taalgebruik is niet toegestaan!

mijn excuses... Was heel erg sacho... 3x raden waar ik me het eerste op afreageerde...

Emiel

Item met de GT3 RS was erg leuk...wat een prachtbak is die RS (zelfs in het grün)... :eusa_clap:

Eric

Die groene GT3 RS is idd mooi maar heeft wel een paar keer met koel poblemen aan de kant gestaan....
Collega van me kwam ze tegen tijdens een motor vakantie..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease