Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

VolvoDeMio

#510
Citaat van: elianmars op 31-12-2008 12:38:50
De wagen was smerig van binnen.... Het was al duidelijk dat er is gerookt in de wagen. ....
Als er twee dingen zijn waar ik een hekel aan heb.....

Wél roken aan de buitenkant, maar niet binnenin.....?

Familie van Ab Klink?

;)


elianmars

Citaat van: VolvoDeMio op 01-01-2009 14:52:12
Citaat van: elianmars op 31-12-2008 12:38:50
De wagen was smerig van binnen.... Het was al duidelijk dat er is gerookt in de wagen. ....
Als er twee dingen zijn waar ik een hekel aan heb.....

Wél roken aan de buitenkant, maar niet binnenin.....?

Familie van Ab Klink?

;)




;D ;D

elianmars

#512



:'( :'(

Daar staat-ie dan. Bij Volvodealer Nordicar in Luik. We zijn er vanmiddag langs gereden, omdat we, onderweg naar huis, er achter kwamen, dat mijn sleutelbos nog in de wagen ligt  :eusa_wall:
Helaas was er niemand aanwezig, omdat het nieuwjaarsdag is.

Morgen gaan mijn ouders ook naar huis en rijden ze langs voor de sleutels. Hopelijk krijgen ze ze mee. Ik heb de autopapieren zelf bij me, dus ze kunnen niet bewijzen dat de auto van hun zoon is.......

Mijn vrouw had gelukkig ook haar huissleutels bij zich, maar ik moet de sleutels van mij eigenlijk hebben. Zitten een paar sleutels bij, die ik volgende week nodig heb voor mijn werk  :eusa_shifty:


elianmars

#514




Hier nog twee (zeer slechte telefoon)foto's van zaterdagavond rond 23.30 uur. Is niet leuk om te zien  :-\

razorx

Ik lees het trieste nieuws nu pas.
Wat zal jij balen, zonder roffel is inderdaad sneu.
Sterkte ermee en hopen dat het meevalt.

Groeten,
Yits.

hathü

Citaat van: elianmars op 01-01-2009 18:46:42
http://www.xs4all.nl/~mverweij/v70/nordicar.jpg


:'( :'(

Daar staat-ie dan. Bij Volvodealer Nordicar in Luik. We zijn er vanmiddag langs gereden, omdat we, onderweg naar huis, er achter kwamen, dat mijn sleutelbos nog in de wagen ligt  :eusa_wall:
Helaas was er niemand aanwezig, omdat het nieuwjaarsdag is.

Morgen gaan mijn ouders ook naar huis en rijden ze langs voor de sleutels. Hopelijk krijgen ze ze mee. Ik heb de autopapieren zelf bij me, dus ze kunnen niet bewijzen dat de auto van hun zoon is.......

Mijn vrouw had gelukkig ook haar huissleutels bij zich, maar ik moet de sleutels van mij eigenlijk hebben. Zitten een paar sleutels bij, die ik volgende week nodig heb voor mijn werk  :eusa_shifty:

Wel de mooiste Volvo op die parkeerplaats ;)

Ludo

Citaat van: elianmars op 01-01-2009 18:46:42
http://www.xs4all.nl/~mverweij/v70/nordicar.jpg

Daar staat-ie dan. 

en al meteen een bon onder wisser!.  ;D


Citaat van: elianmars op 01-01-2009 18:46:42
Morgen gaan mijn ouders ook naar huis en rijden ze langs voor de sleutels. Hopelijk krijgen ze ze mee.
Ik heb de autopapieren zelf bij me, dus ze kunnen niet bewijzen dat de auto van hun zoon is.......

dan bel je ze morgenvroeg toch even op met de mededeling dat je ouders de sleutels komen ophalen...

elianmars

Citaat van: Ludo op 01-01-2009 19:18:42
Citaat van: elianmars op 01-01-2009 18:46:42
Morgen gaan mijn ouders ook naar huis en rijden ze langs voor de sleutels. Hopelijk krijgen ze ze mee.
Ik heb de autopapieren zelf bij me, dus ze kunnen niet bewijzen dat de auto van hun zoon is.......

dan bel je ze morgenvroeg toch even op met de mededeling dat je ouders de sleutels komen ophalen...

Had ik ook al aan gedacht, ja. Ik weet alleen niet of ze daar ook Nederlands spreken, m'n Frans is niet zo best  :eusa_shifty:

VolvoDeMio

Citaat van: elianmars op 01-01-2009 19:20:44
Citaat van: Ludo op 01-01-2009 19:18:42
Citaat van: elianmars op 01-01-2009 18:46:42
Morgen gaan mijn ouders ook naar huis en rijden ze langs voor de sleutels. Hopelijk krijgen ze ze mee.
Ik heb de autopapieren zelf bij me, dus ze kunnen niet bewijzen dat de auto van hun zoon is.......

dan bel je ze morgenvroeg toch even op met de mededeling dat je ouders de sleutels komen ophalen...

Had ik ook al aan gedacht, ja. Ik weet alleen niet of ze daar ook Nederlands spreken, m'n Frans is niet zo best  :eusa_shifty:

Mon parents 's apelle V.... oooh si
Eeh el sont avec uun ootru volvo (?) avec numero xx-xx-xx,
et ma pere et un magician qui connessez le truc avec des cartes de...?

:eusa_doh:

Jorg Vseventy

#520
Et maman fume le pipe de papa... ;D

On topic: balen!!!! nachtmerrie van iedere 850 / X70 classic rijder!

Sterkte, hoop dat het snel goed komt.

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 01-01-2009 19:20:44
Citaat van: Ludo op 01-01-2009 19:18:42
Citaat van: elianmars op 01-01-2009 18:46:42
Morgen gaan mijn ouders ook naar huis en rijden ze langs voor de sleutels. Hopelijk krijgen ze ze mee.
Ik heb de autopapieren zelf bij me, dus ze kunnen niet bewijzen dat de auto van hun zoon is.......

dan bel je ze morgenvroeg toch even op met de mededeling dat je ouders de sleutels komen ophalen...

Had ik ook al aan gedacht, ja. Ik weet alleen niet of ze daar ook Nederlands spreken, m'n Frans is niet zo best  :eusa_shifty:

Je kunt ze natuurlijk ook even faxen.. Kan je het door de vertaalmachine halen ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

En nog een fotootje van (gebrek aan) de ruimte in de V50. "Papa, mijn benen zitten vast!!":


Turbo-Geek

#523
Alleen als de stoel idioot ver naar achteren staan Marcel ... Eerlijk is eerlijk !
Wij hebben hier een maand lang een V50 voor de deur gehad en ook ik vind het qua comfort niet alles, maar als kind achterin heb je meer dan genoeg ruimte.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Taranis

Zet de voorstoel dan niet zo ver naar achter. We hebben hier ook een V50 staan en het is inderdaad een kleine auto, met name de kofferbak. Ten opzichte van de V40 heb je in de V50 echter veel meer beenruimte achterin. Als zelfs die kids al klem zitten met hun benen, staat de voorstoel gewoon idioot ver naar achter.
't Is gewoon een kleinere auto dan een V70. Lijkt me dat je eerder bij je verzekering zou moeten reclameren dat je een vergelijkbare auto wenst, niet één die de helft kleiner is.

Vat het niet verkeerd op: ik ben ook geen fan van de V50. Maar als ik met m'n 1.87 meter voorin goed kan zitten, kan m'n zwager van 1.96 meter nog achter me zitten...

Edit: heer Geek is me al voor.